سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شیرین کامی عید فطر با حلوای زنان لر

زنان لر طبق آئین دیرینه در روزهای عزاداری و شب‌های قدر، حلوای نذری می‌پزند و م‍ق‍د‌ار‌ی‌ ‌از این ح‍ل‍و‌ا‌ی‌ ن‍ذر‌ی‌ را به‌عنوان شیرینی عید فطر در جای خنک نگهداری می کنند، شیر زنان لر بر این باور هستند که  این حلوا مقدس است.

شیرین کامی عید فطر با حلوای زنان لر

ادامه مطلب...

» نظر

ارسال پیامک های تبلیغاتی جنون اپراتورهای همراه در ایران/روزه سکو

ارسال پیامک های بیهوده تبلیغاتی به مشترکان تلفن همراه به معضلی تبدیل شده که در سایه بی تفاوتی مسئولان وزارت ارتباطات این موضوع به بحران ارتباطی در ایران تبدیل شده است.

ارسال پیامک های تبلیغاتی جنون اپراتورهای همراه در ایران/روزه سکوت مسئولان وزارت ارتباطات در قبال تخلفات اپراتورهای همراه!

ادامه مطلب...

» نظر

دولتی که مدعی مبارزه با فساد است نباید لابی گری در آن باشد/ براد

قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به لابی گری های برادر رییس جمهور در انتصاب رییس بانک رفاه کارگران، گفت: آقای روحانی نباید چشم خود را به روی فساد نزدیکانش ببندد و ما منتظر برخورد قاطع با این موضوع هستیم.

دولتی که مدعی مبارزه با فساد است نباید لابی گری در آن باشد/ برادر رئیس جمهور در انتصاب رئیس بانک رفاه دخالت می کند

ادامه مطلب...

» نظر

\گردشگری آبی\ ایده ای خلاقانه جهت توسعه لرستان

هیدرو توریسم به عنوان یکی از صنایع پویا و با نشاط در صحنه های اقتصادی، سیاسی اجتماعی و فرهنگی دنیا مطرح است؛ این نوع گردشگری  در کشورمان هنوز به آن پرداخته نشده است.

"گردشگری آبی" ایده ای خلاقانه جهت توسعه لرستان

ادامه مطلب...

» نظر

کشت هندوانه در سایه ضعف نظارت/ چه کسی با مالکان چاه های عمیق برخ

نظارت ضعیف از سوی جهاد کشاورزی و امور آب منطقه ای شهرستان بروجرد باعث شده که افراد غیر بومی با کرایه چاه های عمیق در نقاط مختلف و استفاده از کارگران افغانی سطح وسیعی را به کاشت هندوانه اختصاص دهند و سفره های آب زیر زمینی بروجرد را به قیمتی ناچیز به تاراج برند.

کشت هندوانه در سایه ضعف نظارت/ چه کسی با مالکان چاه های عمیق برخورد خواهد کرد؟

ادامه مطلب...

» نظر
   1   2   3   4   5      >