سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امضای تفاهم نامه های اقتصادی در هفته فرهنگی لرستان

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: در هفته فرهنگی لرستان ظرفیت‎های استان معرفی می‎شود و امیدواریم امضای تفاهم نامه های اقتصادی با بخش خصوصی موجب اثرگذاری این هفته در تهران باشد.

امضای تفاهم نامه های اقتصادی در هفته فرهنگی لرستان

به گزارش سفیر افلاک، "سیدسعید شاهرخی"؛ معاون سیاسی-امنیتی استاندار لرستان در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی "هفته فرهنگی لرستان در تهران" در گفت‎وگو با خبرنگار منار اظهار کرد: مقرر است در دهه دوم مردادماه امسال هفته فرهنگی استان در تهران برگزار شود.

 

وی افزود: در این هفته آیتم‎های متنوعی در نظر گرفته شده است تا توانمندی‎های استان در حوزه‎های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در یک نمایشگاه برای معرفی بهتر استان به هموطنان ارائه شود.

 

شاهرخی عنوان کرد: قسمتی از این معرفی در نمایشگاه برعهده ادارات و سازمان‎های دولتی است و مابقی نیز به نقش‌آفرینی بخش خصوصی تعلق دارد.

 

معاون سیاسی استاندار لرستان با اشاره به برنامه‌های فرهنگی هنری گفت: در هفته فرهنگی لرستان به‎صورت مشخص به برنامه‎های فرهنگی و هنری پرداخته می‎شود که یکی از این برنامه‎ها همایشی با موضوعات فرهنگی اجتماعی است که با حضور شخصیت‎های فرهنگیِ ملی و استانی برگزار می‎شود.

 

وی افزود: در بحث اقتصادی نیز با حضور مدیران ارشد کشوری و مهمانانی از بخش خصوصی همایش دیگری برگزار می‎شود تا ظرفیت‎های استان معرفی و در حاشیه این نشست نیز تفاهم‎نامه‌های اقتصادی مابین بخش خصوصی و مدیران اقتصادی استان تبادل شود. امیدواریم این تفاهم‎نامه‎ها موجب اثرگذاری این هفته در تهران و همچنین رشد و توسعه اقتصادی استان باشد.

 

شاهرخی در رابطه با مسئولیت برگزاری هفته فرهنگی لرستان نیز گفت: سیاست‎گذاری، محتوی و نظارت بر هفته فرهنگی برعهده مدیریت استان است اما بخشی از امور اجرایی به بخش خصوصی واگذار می‎شود.

 

شاهرخی همچنین در جلسه هماهنگی هفته فرهنگی لرستان عنوان کرد: برای برگزاری نمایشگاه هفته فرهنگی لرستان پارک گفتگو پیش‎بینی شده است که البته به کار کارشناسی نیاز دارد.

 

وی افزود: نشست فرهنگی هنری با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با مباحث و سخنرانی‎های مرتبط این حوزه برگزار می‎شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان به برگزاری همایش اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، لرستان به‎عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است. به همین منظور جلسه دیگری با موضوع مسائل اقتصادی لرستان با دعوت از صاحب‎منصبان کشوری و سرمایه‎گذاران برگزار می‌شود که با توجه ویژه‎ به مباحث اقتصادی در مسیر تکمیل برنامه‎های اقتصادی استان است.

منبع خبر:سفیر افلاک


» نظر