سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع از جمهوری اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت:  شهید مدافع حرم خرم آباد  ثابت کرد که دفاع از جمهوری اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست و اگر لازم باشد برای دفاع از مظلومان در هر نقطه‌ای حاضر می‌شوند.

دفاع از جمهوری اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست

به گزارش سفیر افلاکبه نقل ازآساره خبر، سردار علی مؤیدی قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم مدهنی اظهار داشت: امروز همه ما شاهد تشییع‌جنازه فردی هستیم که شهرت او به اخلاق، تقوا، تدین، معرفت، شجاعت و ایثار زبان زد است.

 

 وی بابیان اینکه امروز استراتژی و راهبرد نظام ما محدود به جغرافیا و رمز ایران اسلامی نیست، افزود: استراتژی و راهبرد ما توسط امام خامنه‌ای طوری طراحی‌شده که شاهد شیطنت‌های ضدانقلاب نباشیم.

 

 قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: امروز امنیت کشورمان در دنیا زبانزد عام و خاص است و پیام شهدای مدافع حرم و سرداران این است که چگونه باید انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

 

 وی بابیان اینکه شهید رستمی مقدم مدهنی مرید پایبند به اخلاق و اسلام بود، عنوان کرد: امروز ثابت کرد که دفاع از جمهوری اسلامی محدود به جغرافیای ایران نیست و اگر لازم باشد برای دفاع از مظلومان در هر نقطه‌ای حاضر می‌شوند.

 

 مؤیدی عنوان کرد: شهادت سرداران ما در آن‌سوی مرزها برای این است که نسل‌های آینده ما امنیت داشته باشند.

 

 وی تصریح کرد: هرروز شاهد تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در سطح کشور هستیم و بااین‌حال باید به خود ببالیم و افتخار کنیم که روزی شاهد تشییع پیکر شهید محمد جهان مدهنی، صادق مدهنی، علی‌اکبر مدهنی و سردار رستمی مدهنی بودیم و شاهد این هستیم که راه این شهدا همچنان استمرار داشته باشد. 

 

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: امروز مردم خرم‌آباد با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم به دنیا و شیاطین ثابت کردند که به فرموده امام خمینی (ره) مردم زمان ما از مردم زمان صدر اسلام بهتر هستند چگونه پایبند به اسلام هستند.

منبع خبر:سفیر افلاک


» نظر