سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آتش سوزی در جنگل های تپه شهدای خرم آباد

ظهر روز گذشته قسمتی از درختان تپه شهدای خرم آباد دچار آتش سوزی شد که با اقدام به موقع مردم و آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد.

آتش سوزی در جنگل های تپه شهدای خرم آباد +تصاویر

به گزارش سفیر افلاک به نقل از خبرافلاک، ظهر روز گذشته قسمتی از  درختان تپه شهدای خرم آباد دچار آتش سوزی شد که با اقدام به موقع مردم و آتش نشانی این آتش سوزی مهار شد.

<span class=

فضل الله رشیدی؛ رییس سازمان آتش نشانی خرم آباد در گفت و گو با خبرافلاک در خصوص مهار آتش سوزی در اطراف محوطه صدا سیما و سمت تپه شهدای این شهرستان گفت: صبح روز جمعه به درخواست خود صدا و سیما و نامه نگاری هایی که انجام شد وبه دلیل وجود پوشش های جنگلی زیاد دراطراف محوطه صدا و سیما و هم چنین وجود صخره ها و نبود خاک برای آتش بر،ماشین ها را مستقر کردیم و کار آتش سوزی بدون کوچکترین خسارتی انجام شد.

<span class=

وی افزود: با توجه به این که کادرفضای سبزهم بودند درخواست برای قسمت قسمت آتش زدن محوطه دوم که مربوط به  فضای سبزبود داده شد اما موافقتی انجام نگرفت و ما هم انجام ندادیم.

<span class=

رشیدی در رابطه با آتش سوزی جنگل های تپه شهدا دربعد از ظهر روز جمعه گفت: چند ساعتی بعد خبر دادند که اطراف تپه شهدا رو به بالا دچار حریق شده که ممکن بود در اثر بی احتیاطی یک عابر هم رخ داده باشد لذا خیلی سریع  نیروهای آتش نشانی وارد عمل شدند و خوشبختانه آتش سوزی مهار شد.

رییس سازمان آتش نشانی خرم آباد بااشاره به وسعت آتش سوزی،گفت: به دلیل اقدام به موقع  و مهار آتش سوزی خسارت چندانی در پی این حادثه به وجود نیامد درصورتی اگر کنترل نمی شد قطعا آتش سوزی به سمت پشت پمپ بنزین گسترش پیدا می کرد و خسارات فراوانی را به بار می آورد.

منبع خبر:  سفیر افلاک

» نظر