سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معادن نقشی مهمی در شکوفایی اقتصاد استان دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: معادن بعنوان محور توسعه نقش مهم واساسی در جهت شکوفایی اقتصادی در سطح  استان لرستان  بحساب می آیند .

معادن نقشی مهمی در شکوفایی اقتصاد استان دارند

به گزارش سفیر افلاک محمدرضا صفی‌خانی ؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در گفتگو با  هیجار گفت : معادن بعنوان  ظرفیت های  عظیمی خدادادی نقش مهمی در جهت شکوفایی اقتصادی در سطح  استان داشته  و محور توسعه بحساب می آیند .

 

وی ادامه داد : ذخایر معدنی بهتر از سنگ در استان مخصوصا  در شهرستان الیگودرز وجود دارد که باید معدنکاران آن را پبدا کنند.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  گفت : سرمایه گذاری  و ورود  تکنولوژیهای مدرن فناوری جزء اولویت های  این سازمان است  و تشکل های معدنی و معدنکاران باید در  این حوزه فعالیت جدی داشته باشند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان،صفی خانی

صفی خانی با اشاره  به اینکه هدف افزایش ظرفیتهای معادن در سطح  است بیان کرد : برنامه های مهم و تحول بخشی در حوزه معدن در سطح استان در نظر گرفته شده است  که  در واقع در چندین پروژه آنها را تعریف نموده ایم .

 

وی اضافه کرد :باحمایت بخش خصوصی ،شفاف سازی فعالیت ها وبرداشتها از معادن را در قالب  قوانین ومقررات را ساماندهی خواهیم کرد  تا منابع را بهتر استخراج نموده و علاوه بر افزایش بهره وری به محیط زیست ومنابع طبیعی کمک نماییم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان  اشتغال زایی را یکی از اهداف صنعت معدن در استان  دانست وافزود :فعالیت های خانه معدن ،تشکلهای معدنی و...  باید  در جهت توانمند نمودن بخش خصوصی باشد و برای فارغ التحصیلان معدنی ایجاد اشتغال نماید .

 

صفی خانی هماهنگی وهمدلی بین بخش خصوصی وتشکلها در مناطق مختلف استان  ایجاد شود  و سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان نیز بعنوان نماینده دولت حمایت  لازم را در این خصوص انجام خواهد داد  و با ارتباط و نظارت  این سازمان با معدنکاران ،بهره برداران وتشکلها در جهت پیشرفت این صنعت تلاش خواهیم کرد.

منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر