سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صدای شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی به گوش می رسد/خون همچنان در رگ ه

بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی در حمایت از علمیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در حمله به یک مجتمع تجاری در تل آویو، بیانیه ای صادر کرد.

صدای شکستن هیمنه رژیم صهیونیستی به گوش می رسد/خون همچنان در رگ های پیکره مقاومت جاری است

به گزارش سفیر افلاک به نقل از خبرآزاد،متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی که بروجردی در حمایت از علمیات شهادت طلبانه دو جوان فلسطینی در حمله به یک مجتمع تجاری در تل آویو صادر شده، به شرح زیر است:

 

«هر کجا مظلومی هست، ظالمی در کمین نشسته تا ظلم کند و خون بریزد و عطش خود را سیراب سازد، تا غارت کند و طمع خود را فرونشاند.»

 

بیش از 60سال است که عده ای غارتگر و سفاک، سرزمینی را به ناحق اشغال کرده اند و پای بر گلوی مردمانش نهاده اند تا ندای آزادی و مظلومیت را در حنجره ها محبوس کنند اما خیالی است بس خام و بیهوده که هر کجا ظلم باشد عده ای هستند که داد مظلوم را از ظالم باز ستانند و این بار جوانانی از دیار قدس بر داعش سرزمین خود یورش برده اند و به فیض شهادت نائل آمده اند.

 

پیداست که این مردم تسلیم ناپذیرند و چه واضح به گوش می رسد صدای شکستن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی وقتی که گنبد نه چندان آهنین شان کارآیی خود را از دست می دهد؛ وقتی که خیابان های سرزمین جعلی شان ناامن می شود و زمانی که سید و فرمانده ما می گوید که «آن ها 25سال آینده را نخواهند دید» و می بینیم که دیوار هیبت و عظمت پوشالی شان با همت جوانانی غیور چگونه درهم می ریزد.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه آیت الله بروجردی به عنوان عضوی کوچک و به نمایندگی از دانشجویان بسیجی، حمایت قاطعانه خود را از این اقدام انقلابی و شجاعانه دو مجاهد فلسطینی اعلام می دارد.

 

جهان اسلام پر است از مظلومیتی که از سوی استکبار و جهان غرب بر آن وارد شده است و این عملیات شهادت طلبانه این مفهوم را یادآور می شود که خون همچنان در رگ های پیکره مقاومت جاری است و این ملت هرگز از آرمان های خود ذره ای عقب نخواهند نشست و همانا فتحی که خداوند وعده آن را داده، نزدیک است.

 

این پیروزی را به ملت سرافراز و مقاوم فلسطین تبریک می گوییم و امید است تلنگری باشد برای کشورهای مرتجع عربی که با این رژیم اشغالگر هم پیاله شده اند. جمهوری اسلامی تا آخرین نفس در کنار ملت فلسطین خواهد ایستاد و آنان را در راه رسیدن به آرمان هایشان یاری خواهد داد.

 منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر