سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگداشت 24خرداد به مذاق تنها نماینده اصلاحطلب لرستان خوش نیامد

روز گذشته تنها نماینده اصلاح‌طلب لرستان در مجلس دهم اقدام به ترک سالن همایش بزرگداشت 24خرداد کرد که با وساطت جمعی از حاضرین به داخل سالن برگشت این در حالی بود دکتر بیرانوندی به‌عنوان یکی از سخنرانان به مراسم دعوت‌شده بود اما سخنرانی نکرد.

بزرگداشت 24خرداد به مذاق تنها نماینده اصلاح‌طلب لرستان خوش نیامد

به گزارش سفیر افلاک به نقل از خبرافلاک،سومین همایش بزرگداشت24خرداد در خرم‌آباد در حالی با دور روز تأخیر برگزار شد که قرار بود این همایش رأس ساعت 17 عصر چهارشنبه در سالن جهاد کشاورزی لرستان برگزار شود اما با تأخیر 40دقیقه‌ای ساعت 17:40 دقیقه آغاز شد.

گردهمایی اصلاح‌طلبان در سال پایانی دولت یازدهم در حالی  برگزار شد که بازهم  طبق رسم معمول اصلاح‌طلبان این همایش به تریبونی برای بیان شعارهای تخریبی اصلاح‌طلبان تبدیل شد ناجایی که تخریب عوامل اجرایی دولت گذشته همراه با کف و سوت و تشویق حاضران کما فی سابق محور اصلی سخنرانی‌های اصلاح‌طلبان باشد.

سومین <span class=

باوجوداینکه تبلیغات فراوانی مبنی بر سخنرانی  نماینده عالی دولت یازدهم در لرستان از سوی فعالان اصلاح‌طلب انجام‌شده بود اما استاندار لرستان یکی از غایبان اصلی این همایش بود.

به نظر می‌رسید این همایش برخلاف سال‌های گذشته بسیار کم‌فروغ‌تر بود وبااستقبال چندانی از سوی اصلاح‌طلبان مواجه نشد تا جایی که سید عیسی موسوی نژاد و محمدرضایی از فعالان شاخص اصلاح‌طلب از دیگر غایبان این همایش بودند و این در حالی بود که مدعوین به‌صورت خانوادگی در مراسم حضور پیداکرده بودند تا ظرفیت سالن همایش تکمیل گردد.

سومین <span class=

نکته قابل‌توجه دیگر در این مراسم در حین سخنرانی سید مهدی موسوی تنها نماینده اصلاح‌طلب لرستان در مجلس دهم اقدام به ترک سالن همایش کرد که با وساطت جمعی از حاضرین به داخل سالن برگشت این در حالی بود دکتر بیرانوندی به‌عنوان یکی از سخنرانان به مراسم دعوت‌شده بود اما سخنرانی نکرد و این اقدام با واکنش مهدی موسوی مواجه شد تا جایی که از پشت تریبون خطاب به این نماینده اصلاح‌طلب گفت حاضران در این همایش به شما رأی داده‌اند که برایشان سخنرانی کنید نه این‌که مراسم را ترک کنید.

همایش اصلاح طلبان در خرم اباد

در پایان مراسم نیز بیانیه احزاب اصلاح‌طلب و ستاد تدبیر و امید لرستان توسط مسئول ستاد بانوان دکتر روحانی در لرستان قرائت شد.

 منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر