سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خود زنی سیاسی اصلاحات در پلدختر/اخراج 4 عضو شورای اصلاح طلبان پل

شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان پلدختر با صدور بیانیه ای رسمی ،اخرج چهار نفر عضو این شورا را در شهرستان اطلاع رسانی کردند.

خود زنی سیاسی اصلاحات در پلدختر/اخراج 4 عضو شورای اصلاح طلبان پلدختر

به گزارش سفیر افلاک به نقل از بیان روز، در انتخابات مجلس دهم ،که شورای اصلاح طلبان حمایت خود را از یک کاندیدای خاص اعلام کرده و با توزیع پارچه های بنفش که نماد دولت اعتدال این موضوع را رسما اعلام کردند.

 

پس از حمایت ها وسخنرانی هایی که سران اصلاحات  درحمایت از کاندیدای خاص  داشتند و در ایستگاه پایانی هم ملک آسا از فعالان سیاسی اصلاحات با حضور در شهرستان از این کاندیدا اعلام حمایت کرد ،مردم شهرستان به این گونه طرز تفکر به مانند گذشته روی خوش نشان ندادند ودر این رقابت شکست خوردند ،هرچند پایگاه اطلاع رسانی بیان روز در ایام تبلیغات انتخاباتی بارها از ازاختلافات  در بین اصلاحات تحلیل هایی منتشر کرد حالا چند ماه پس از انتخابات صدور این نامه از طرف شورای سیاست گذاری اصلاحات و اخراج 4نفر از اعضای شورا مصداق بارز این اختلافات در بین اصلاحات است.

 

در این نامه که اکثریت اعضای شورا دلایل خود را بر اخراج این اعضا مبنی بر عدم تمکین این اعضا از تصمیمات و نظر شورا،همچنین عدم حمایت از کاندیدای مورد حمایت شورا در انتخابات دهم؛تلاش در جهت انتصاب مدیران اصولگرا به جای مدیران همسو با دولت،تضعیف فعالان سیاسی و مدیران حامی دولت عنوان کرده اند.

 

نامه <span class=

 هر چند این اعضای به اصطلاح اخراجی از شورای سیاست گذاری اصلاحات پلدختر در همایش امروز بزرگداشت24خرداد که با حضور اصلاح طلبان استان لرستان در خرم آباد برگزار شد ،در این جلسه حضور پیدا کرده بودند.

 

اعضای شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان به نام های درویشعلی بخشیوند رئیس شورای سیاست گذاری،کرامت خانی پور نامزد رد صلاحیت شده اصلاح طلبان در انتخابات دهم ،عزیر علی امرائی دبیر شورای سیاست گذاری،جهانشاه رشیدیان،جهانگیر زینی وند،مجتبی امیدی،نورالدین محمدی زاده رئیس ستاد خاتمی در سال های76و80،سیف الدین احمدی،نصیر آبسیری،ماشاءالله زیدی،مهرداد نظری،عزت بیرانوندی،تیمور فریدونی،محمد حسن حسنوند وغلامرضا نصیری از معاونین آموزش وپرورش شهرستان،عباسعلی جودکی نژاد،کرم الله نطری وسرکار خانم آکسونیان نامزد ردصلاحیت شده انتخابات نهم مجلس این نامه را خطاب به استاندار لرستان وبرخی از مدیران دستگاه های اجرایی،امضاء کردند.

 

در حالی اصلاح طلبان درکنار هم به امضای این نامه می پردازند که تا کنون نامزدهای این طیف در انتخابات مجلس نتوانستند نظر مردم را جلب کرده و وارد بهارستان شوند.

 

این در حالی که اقایان اخراجی از شورای سیاست گذاری اصلاحات در پلدختر،نعمت  اله دستیاری،اصغر الهیاری،علی جعفر نظری و صید مهدی رضایی در زمان انتخابات مجلس دهم به سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان  در مجلس که اصول گرا بوده رای داده اند.

 

اصلاح طلبان که از فرصت آزاد دولت تدبیر برای رشد ونمو خود استفاده می کنند با تشکیل شورای سیاست گذاری و صدور بیانیه قصد دارند برای جبران اشتباهات انتخابات مجلس،خود را برای انتخابات ریاست جمهوری 96آماده می کنند.

 

علی جعفر نظری از اصلاح طلبانی که نامش جزء اخراجی های شورای سیاست گذاری اصلاحات آورده شده در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به اینکه این اقدام در حدی نیست که جواب داده شود عنوان کرد:تعدادی از افراد که شناسامه سیاسی هم ندارند و منافع خود را به خطر دیده اند دست به خود زنی سیاسی زدند.

 

وی با تاکید بر اینکه ما همچنان اصلاح طلب هستیم بیان کرد:کسی که عقیده ،روش ومسلکی داشته باشد هر گز از آن عقب نشینی نخواهد کرد.

 

وی علت اصلی صدور این بیانیه را شکست برخی افراد منفعت طلب در انتخابات مجلس دهم عنوان کرد و اظهار داشت:برخی از این آقایون که با پیروزی سید حمید رضا کاظمی که نماینده طیف اعتدال و توسعه است منافع خود را در خطر دیده اند پس دست به این اقدام زده اند.

 

وی یادآور شد:در این خصوص بیانیه ای به نقل تعداد زیادی از اطلاح طلبان پلدختر  و ما صادر شده که در انجا کلیه واقعیت ها را اعلام کرده ایم.

منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر