سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوادآموزی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم نقش مهمی دارد

فرماندار شهرستان دوره چگنی گفت: امر سوادآموزی به عنوان امری مهم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی است.

سوادآموزی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم نقش مهمی دارد

به گزارش سفیر افلاک به نقل از خبر چگنی؛ قدرت اله ترابی نژاد فرماندار شهرستان دوره چگنی در جلسه شورای نهضت سواد آموزی به اهمیت سواد آموزی در ارتقا سطح فرهنگ عمومی اشاره کرد و بیان داشت: سوادآموزی در ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم نقش مهمی دارد و امر سوادآموزی به عنوان امری مهم در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم حرکت بسوی اقتصاد مقاومتی است.

 

فرماندار دوره چگنی با اشاره به اینکه این شهرستان در سال گذشته دستاوردهای چشمگیری در بحث سوادآموزی داشته عنوان کرد: در سال 94 حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی 200 نفر ، انتقال300 نفر و دوره تحکیم 45 نفر بود که خوشبختانه توانستیم  بیش از این حجم ابلاغی را تحت پوشش قرار دهیم.

 

در ادامه جلسه قنبری رییس آموزش و پرورش شهرستان دوره چگنی گزارشی از عملکرد سوادآموزی در سال 94 ارائه و به تشریح برنامه های سوادآموزی در سال جاری پرداخت.

 

در پایان جلسه فرماندار شهرستان دوره چگنی ضمن تشکر از متولیان امر سوادآموزی این شهرستان و تاکید بر اجرای برنامه های سوادآموزی و لزوم همفکری کلیه نهادها در این راستا با اهداء لوح تقدیر از تلاش های آموزش و پرورش شهرستان در زمینه سوادآموزی قدردانی کرد.

منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر