سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زانو زدن 80 کارخانه و کارگاه تعطیل بروجرد/حقوق های معوقه کارد را

فرمانداربروجرد گفت:  80 کارخانه و کارگاه تعطیل بروجرد تعطیل و زانو زده اند که باید برای احیای آنها تلاش کرد اما حقوق های معوقه کارگران شهرداری و مشکلات این نهاد ،کارد را به استخوان شهرداری رسانده است.

زانو زدن 80 کارخانه و کارگاه تعطیل بروجرد/حقوق های معوقه کارد را به استخوان شهرداری رسانده

به گزارش سفیر افلاک و به نقل از  بازتاب بروجرد "مسلم پورقاسمیان" فرماندار بروجرد در جلسه شورای اداری بروجرد گفت: امروز را به برکت 24 خرداد سال 92 جشن گرفتیم که در چنین تاریخی روحانی به عنوان رئیس جمهور و ناجی انتخاب شد. 

 

وی اضافه کرد: با توجه به این که استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی  انتخاب شده قرار است اعتبارات خوبی به شهرستان داده شود تا اقدامات دولت تدبیرو امید بیشتر نمایان گردد و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

 

 به گفته وی امسال 80 کارخانه و کارگاه بروجرد زانو زده و در حال تعطیلی هستند و قرار است در سامانه این واحدها را ثبت نماییم و این کارخانجاتی که در معرض نابودی هستند را دوباره احیا نماییم. 

 

پورقاسمیان اظهار داشت: از 30 واحد تولیدی بزرگ، شش واحد مربوط به بروجرد است که اعتبارات بالای 10 میلیارد نیاز دارند و پس از ثبت نام به بانک معرفی شده اند. وی بیان کرد: دو سد نیمه کاره در بروجرد وجود دارد که اعتبارات خوبی برای آنها در نظر گرفته شده و هچنین بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) هم شهریورامسال آغاز به کار خواهد کرد و اعتبار لازم برای تکمیل این بیمارستان  توسط استاندار اختصاص می یابد.

 

 فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: قرار است که حدود 25 واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی و غیر از این منطقه راه اندازی شود و همچنین واحدهایی هم که مشکل دارند تسهیلاتی داده شود. به گفته وی 504 میلیارد تومان درخواست اعتبار از کارگروه اشتغال بوده تا بخشی از مشکلات موجود مرتفع گردد.

 

 وی در بخش دیگری با اشاره به مشکلات شهرداری گفت: با توجه به مشکلات مالی شهرداری و رکود در این راستا، شهرداری با پرداخت حقوق معوقه کارگران همراه است و می توان گفت که کارد به استخوان رسیده و باید فکری در این راستا صورت گیرد. 

 

پورقاسمیان با اشاره به آتش سوزی در فصل گرما گفت: وقتی مرتعی با آتش سوزی نابود شود 5 سال زمان نیاز است تا دوباره احیا گردد لذا با توجه به فصل گرما همه باید توجه داشته باشند تا در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی سریعا اقدام به خاموش کردن آن نمایند. 

 

در ادامه "بروجی" نماینده بروجردی در مجلس شورای اسلامی گفت: در تحلیل های سیاسی مراقب باشیم تا به بطلان روزه منجر نشود و می توان از نقاط ضعف دولت های قبلی درس گرفت و با همدلی و همزبانی برای پیشرفت تلاش کرد. 

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیکاری بیداد می کند و کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل می شوند و حدود دو هزار نفر بیکار هستند و چه بسیارند خانواده هایی که با این مشکلات از بین می روند. به گفته وی اگر دولت موفق باشد آبروی نظام تثبیت می شود.

منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر