سفارش تبلیغ
صبا ویژن

30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان نیا

مدیر کل سازمان زندانهای لرستان گفت: 30  میلیارد تومان برای آزادی 349 زندانی جرائم غیر عمد در استان لرستان نیاز است.

30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان نیاز است

به گزارش سفیر افلاک و به نقل از  بازتاب بروجرد " محمد علی محمدی" مدیر کل سازمان زندانهای لرستان در مراسم جشن گلریزان که در تالار امیران بروجرد برگزار شد گفت: در حال حاضر 349 زندانی جرائم غیر عمد در استان لرستان وجود دارد که در شهرستان بروجرد 61 زندانی جرائم غیر عمد در زندانها به سر می برند که چهار میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است. 

 

وی اضافه کرد: در سال گذشته 237 نفر زندانی جرائم غیر عمد وجود داشت که با 15 میلیارد تومان آزاد شدند که زندانیانجرائم غیر عمد سال قبل در بروجرد 35 نفر بوده اند که با دو میلیارد و 100 میلیون تومان آزاد شده اند. به گفته وی جرائم غیر عمد که ستاد دیه مسائل آن را دنبال می کنند شامل زندانیان بدهکار غیر از زندانیان کلاهبرداری، تصادفات و حوادث خطایی، بدهکاران مهریه و نفقه می باشند.

 

 محمدی اظهار داشت: جشن گلریزان یکی از جشن های حسنه ای است که در ماه رمضان برگزار می شود که در این مراسم خیرین وارد عمل شده و به کمک زندانیان جرائم غیر عمد می شتابند. در ادامه حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد گفت: یکی از ویژگی های افراد پرهیزگار انفاق مالشان در راه خداست و افراد با ایمان از روزی خود انفاق می کنند و از علم و عقل و دانش و نعمت ها سهمی برای دیگران قرار می دهند. 

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این که انسانیت حکم می کند که خود را شریک غم دیگران بدانیم در دین اسلام به احسان و نیکوکاری و انفاق سفارش شده است. به گفته وی افرادی که انفاق می کنند ایمان حقیقی به خدا و روز قیامت دارند. 

 

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: خیرین در این چنین مراسمی به کمک زندانیان و افرادی می شتابند و قسمتی از اموال خود را در این راه انفاق می کنند و اجر و ثواب زیادی را نصیب خود می کنند. 

 

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: باید تلاش کرد تا خیرین بیشتری با هدف کمک به زندانیان جرائم غیر عمد  در مراسم های مختلف شرکت کنند و الگویی برای همه باشند. 

 

به گزارش بازتاب بروجرد جشن گلریزان شامگاه شنبه با حضور مدیر کل زندانهای لرستان، امام جمعه بروجرد، فرماندار، رئیس دادگستری ،رئیس زندانهای بروجرد و جمعی از مسئولین شهرستانی و خیرین در تالار امیران برگزار شد.

منبع خبر: سفیر افلاک


» نظر