سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سن جرم در بسیاری از جرائم به زیر 25سال رسید

فرمانده انتظامی پلدختر گفت:سن جرم در بسیاری از جرائم از جمله سرقت به زیر 25سال رسیده که نیاز خانواده ها بیشتر به رفتار فرزندان خود نظارت داشته باشند.

سن جرم در بسیاری از جرائم به زیر 25سال رسید

به گزارش سفیر افلاک به نقل از بیان روز ،سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی پلدختر در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی  گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه وادین بر رفتار فرزندان خود باید نظارت کافی داشته باشند اظهار داشت: متاسفانه به علت کم توجهی خانواده به چگونگی رفتار فرزندان خود در بیرون اتفاقات ناگواری که حتی در برخی مواقع ،جوان سر از زندان در میاورد رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه سن جرم در بسیاری از موارد کاهش یافته است بیان کرد:در بسیاری از جرائم از جمله سرقت سن جرم به زیر 25سال آمده که این در واقع زنگ خطری برای خانواده های ماست.

وی نظارت والدین را در بنیان خانواده امری ضروری دانست و عنوان کرد:خانواده ها در سه ماه تعطیلی تابستانی که دانش آموزان بیکار هستند باید نظارت خود را بر رفتار فرزندان بیشتر کنند.

سرهنگ عبدالوند غنی سازی اوقات فراغت فرصتی مناسب تا جوانان انرژی خود را به صورت مثبت صرف کنند. یادآورشد:دستگاه های متولی با برنامه ریزی مناسب و ایجاد محتوی های جوان پسند با اولویت مسائل دینی می شود فضای مناسبی را برای سرگرمی دانش آموزان در این ایام فراهم کرد.

وی تاکید کرد:سهل انگاری در این امر باعث وقوع جرائمی می شود که در این مرحله نیروی انتظامی بعنوان گزینه آخر وارد میدان می شود ،این در حالی که اگر برنامه ریزی مناسب صورت می گرفت دیگر جرمی رخ نمی دهد

منبع خبر: سفیر افلاک ،حرف لر


» نظر