سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ شعارهای پرافتخار امت اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: پیام روز جهانی قدس، طرح مقاومت در مقابل طرح سازش و طرح وحدت امت اسلامی در مقابل طرح اختلاف و تفرقه است.

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ شعارهای پرافتخار امت اسلامی/قدس، مسئله اول جهان اسلام است

به گزارش سفیر افلاک به نقل از منار، "آیت‎الله سیداحمد میرعمادی"؛ نماینده ولی فقیه و خطیب نمازجمعه شهر خرم‎آباد در خطبه‌های امروز نمازجمعه خرم‎آباد اظهار کرد: طبق فرمایش امام سجاد(ع) تمام دستوارت دین و ارکان اخلاق در سه مورد خلاصه می‎شود.

 

روز جهانی قدس روز دفاع از حق است

وی افزود: اول؛ قضاوت و داوری عاقلانه در زندگی و محاکم، دوم؛ وفای به عهد و پیمان و سوم؛ گفتن و دفاع از حق است.

 

خطیب نماز جمعه خرم‎آباد با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: روز جهانی قدس روز دفاع از حق و اسلام و روز حمایت از مظلومان فلسطین است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروز یکی از ترفندهای استکبار جهانی به حاشیه امن بردن رژیم صهیونیستی است و در این راستا دو سیاست را دنبال می‎کند.

 

سیاست سازش و ایجاد تفرقه از طرف جبهه استکبار جهانی

وی افزود: اول سیاست سازش است و رسما اعلام می‎کند که رژیم صهیونیستی نه تنها دشمن شما نیست بلکه دوست شماست. اینکه برخی کشورها را وادار به سازش می‎کند. یک نمونه آن کشور ترکیه است که خود را مسلمان می‎خواند، در هفته گذشته دست رژیم خون آشام صهیونیست را برای عقد قراردادهای اقتصادی و سیاسی فشرد.

 

آیت‎الله میرعمادی ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان را سیاست دوم جبهه استکبار عنوان کرد و گفت: کشتار، قتل عام و جنگ نیابتی از ترفندهای استکبار است. آنچه امروز در عراق، بحرین، سوریه و یمن آل سعود را وادار می‎کند تا شبانه‎روز بر سر مردم مظلوم بمب بریزد و رژیم صهیونیستی هرلحظه فلسطین را بمباران کند، جبهه استکبار جهانی است.

 

خطیب نماز جمعه خرم‎آباد بیان کرد: تروریست‎های مورد حمایت آمریکا در عراق و سوریه جنایت می‎کند که این امر خود از سیاست‎های استکبار جهانی در منطقه است.

 

وی افزود: اما سیاست ما مقاومت، اتحاد و همدلی مسلمانان است.

 

قدس؛ مسئله اول جهان اسلام

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: پیام روز جهانی قدس، طرح مقاومت در مقابل طرح سازش و طرح وحدت امت اسلامی در مقابل طرح اختلاف و تفرقه است. زیرا فلسطین پاره تن مسلمانان و سرزمین اسلامی است و قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی لرستان عنوان کرد: پیام روز قدس این است که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی همچنان دشمن اصلی بشریت هستند و می‎بایست شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل با جدیت گفته شود و زنده بماند.

 

در هفته حقوق بشری آمریکا باید جنایات این کشور را به نمایش گذاشت

آیت‎الله میرعمادی از ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایت‎مدار لرستان به جهت حمایت عظیم و برتر از سال گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: از 6 تا 12 تیرماه، هفته برملاساختن جنایات حقوق بشری آمریکاست زیرا در این یک هفته، 5 جنایت بزرگ آمریکا علیه ملت ایران اسلامی رخ داده است.

 

وی افزود: در 6 تیرماه توسط منافقین کوردل و به دستور آمریکای جنایتکار به جان مقام معظم رهبری سوء قصد شد. 7 تیر انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط منافقین و با حمایت آمریکا رخ داد که منجربه شهادت شهید آیت‎الله بهشتی و یاران باوفایش شد. 8 تیر بمباران شیمیایی شهر سردشت توسط رژیم بعث عراق با بمب‎های شیمیایی آمریکایی صورت گرفت. 10 تیر روز تصویب عملیات آژاکس توسط آمریکا جهت عملیاتی کردن کودتای 28 مرداد در زمان رژیم گذشته است و 12 تیر سالروز حمله ناوگان هواپیمایی جنگنده‎های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس است که می‎بایست به این جنایت‎ها، ترور شهدای مهران، شهید آیت‎الله "صدوقی" را نیز اضافه کرد.

 

خطیب نمازجمعه خرم‎آباد تصریح کرد: این هفته باید به هفته افشاگری جنایات آمریکا به اسم حقوق بشر آمریکایی تبدیل شود.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری از هنرمندان و نویسندگان درخواست کردند جنایات آمریکا را به طرق مختلف بیان کنند.

 

آیت‎الله میرعمادی با اشاره به شهدای ترور عنوان کرد: با حمایت آمریکا توسط گروه‎های تروریستی، آمار شهدای ترور به 17000 تن رسیده است.

 

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ شعارهای پرافتخار امت اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: آمریکا با جنایات خود روی تمام جنایتکاران را سفید کرده است و در تمام اقدامات تروریستی در ایران، بحرین، یمن و دیگر کشورها دست دارد.

 

وی افزود: پرونده جنایت حقوق بشری آمریکا به اندازه‎ای  سیاه و سنگین است که حتی در کتب رکوردهای جهانی نیز قابل ثبت نیست.

 

خطیب نمازجمعه خرم‎آباد گفت: به همین جهت است که مقام معظم رهبری فرمودند هرکسی می‎خواهد سخن از حقوق بشر بگوید به جز رژیم منحوس آمریکا، می‎تواند.

 

وی با بیان این جمله که دشمن اصلی ما آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از شعارهای پرافتخار امت اسلامی است.

 

آل خلیفه به بحرین تعلق ندارد

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین به اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت از یک عالم اشاره کرد و گفت: اقدام ابلهانه رژیم سفاک آل خلیفه علیه مردم و علمای بحرین در سلب تابعیت عالم جلیل‎القدر "شیخ عیسی‎قاسم" در حالی صورت گرفته است که آل خلیفه خود به بحرین تعلق نداشته و حق سلب تابعیت از مردم بحرین را ندارند.

 

وی با بیان این مطلب که این اقدام ابلهانه شعله خشم مردم بحرین را برانگیخته است، اظهار کرد: مردم بحرین عنوان کرده‎اند که در صورت ادامه این سلب تابعیت در مساجد جمع نمی‎شوند بلکه تحصن می‎کنند.

 

شعله خشم ملت انقلابی بحرین، آل خلیفه را نابود می‎کند

خطیب نمازجمعه خرم‎آباد عنوان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند و سردار سلیمانی نیز در پیامی به آل خلیفه هشدار داد، خشم ملت انقلابی بحرین علیه آل خلیفه شعله‎ور خواهد شد و آل خلیفه را نابود خواهد کرد.

 

عیدفطر مظهر اجتماع مسلمین و جلوه‎ای از اتحاد و برادری است

آیت‎الله میرعمادی ضمن فرارسیدن عید سعید فطر به نمازگران، گفت: عیدفطر مظهر اجتماع مسلمین و جلوه‎ای از اتحاد، وحدت، اخوت و برادری است.

 

وی افزود: عید سعید فطر روز به نمایش گذاشتن قدرت اسلامی است.

 

خطیب نمازجمعه خرم‎آباد ضمن دعوت از نمازگران جهت حضور باشکوه در نماز عیدسعید فطر خاطرنشان کرد: اتحاد، انسجام، برادری، همدلی، قدرت و اقتدار خود را با شرکت باشکوه در نماز عیدسعید فطر به نمایش بگذارید.

 

آیت‎الله میرعمادی زکات فطره را زکات بدن خواند و گفت: زکات فطره تکمیل‎کننده روزه و موجب قبولی اعمال و حفظ انسان از آفات در طول یک سال است.

 

به هر نفر مبلغ 5 هزار تومان، زکات فطره تعلق می‎گیرد

وی همچنین به میزان فطریه امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قوت غالب مردم نان است، به هر نفر مبلغ 5 هزار تومان، زکات فطره تعلق می‎گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان از عملیات سپاه پاسداران در شمال غرب کشور در سرکوب کردن عناصر ضدانقلاب و اقدام به هنگام سربازان گمنان امام زمان در انهدام تیم تروریستی تقدیر و تشکر کرد و گفت:  اقتدار بی‎نظیر جمهوری اسلامی ایران نتیجه فداکاری و ایثار این عزیزان است.

 

ایران اسلامی؛ گورستان تمام گروهک‎های تروریستی

وی عنوان کرد: گروهک‎های تروریسی‎ای که این‎روزها با حمایت آل سعود، برخی کشورهای خلیج فارس، آمریکا، انگلیس و صهیونیست می‎خواهند داخل ایران تحرکاتی انجام دهند، بدانند ایران اسلامی گورستان تمام گروهک‎های تروریستی خواهد شد.

 

آیت‎الله میرعمادی در پایان اظهار کرد: امیدواریم درس عبرت گرفته و بدانند ملت بزرگ اسلامی با ایمان و توکل به خداوند متعال با مقاوت در برابر هر توطئه‎ای ایستادگی می‎کند.

منبع خبر: سفیر افلاک   حرف لر


» نظر