سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دولتی که مدعی مبارزه با فساد است نباید لابی گری در آن باشد/ براد

قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان با اشاره به لابی گری های برادر رییس جمهور در انتصاب رییس بانک رفاه کارگران، گفت: آقای روحانی نباید چشم خود را به روی فساد نزدیکانش ببندد و ما منتظر برخورد قاطع با این موضوع هستیم.

دولتی که مدعی مبارزه با فساد است نباید لابی گری در آن باشد/ برادر رئیس جمهور در انتصاب رئیس بانک رفاه دخالت می کند

به گزارش سفیر افلاک، ماهان بازکار، قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در گفت و گو با خبر آزاد، با اشاره به لابی گری های حسین فریدون، برادر رئیس جمهور و فشارهای وی به قاضی سراج، رئیس سازمان بازرسی کشور جهت انتصاب "علی صدقی" به عنوان رئیس بانک رفاه کارگران، گفت: این لابی گری از سوی برادر رئیس جمهوری آن هم در یک مملکت مسلمان بسیار جای تأسف دارد.

 

وی افزود: البته آقای حسین فریدون قبلا هم نشان داده بود که در بی توجهی به خواست ملت انقلابی مثل دیدار خود با برخی فتنه گران و یا بی احترامی در مراسم سخنرانی رئیس جمهور، دست بالای دست دارد. 

 

قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان ادامه داد: زمانی به نظر می رسید آقای فریدون تنها به عنوان یک نیروی کمکی در کنار رئیس جمهور فعالیت می کند اما این روزها کم کم دست وی بیشتر رو می شود. 

 

بازکار تصریح کرد: مشخص نیست چرا آقای فریدون اصرار داشتند شخصی را با لابی به ریاست بانک رفاه انتصاب کنند که پرونده ای سنگین در قوه قضاییه داشته است و این سوال مطرح است که چرا بعد از انتشار این خبر در سری های بعدی خبری نامحسین فریدون با لابی گری مجدد از اخبار حذف شد.

 

وی خطاب به رییس جمهوری گفت: آقای روحانی، وعده عزت و حل صد روزه مشکلات پیش کش، برادرتان را کنترل کنید.

 

قائم مقام سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان خاطر نشان کرد: امام علی (ع) در تقسیم بیت المال حتی به نزدیک ترین کسانش هم نظر نداشت ، با این حال آقای روحانی نباید چشم خود را به روی فساد نزدیکانش ببندد. 

 

بازکار با تاکید بر اینکه ما منتظر برخورد قاطع و نه پشت گوش انداختن و خفقان رسانه ای مجدد همانند داستان فساد کرسنت هستیم، تصریح کرد: جای تعجب است که در بالاترین لایه های دولتی که مدعی مبارزه با فساد شاهد همچنین لابی گری هایی باشیم. 

 

وی گفت: امیدواریم که مسئولین به جای پشت گوش انداختن و فرافکنی، هر چه سریعتر جهت سالم سازی ساز و کار اداری در کشور اقدام کنند.

منبع خبر: سفیر افلاک  حرف لر


» نظر