سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هشتمین همایش ملی «سیره علوی» برگزار می شود

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان  گفت: هشتمین همایش ملی سیره علوی با رویکرد  شعار سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، 25 آذر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار می شود.

هشتمین همایش ملی «سیره علوی» برگزار می شود

به گزارش سفیر افلاک، به نقل از خبر آزاد، سعید محمدزاده رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، گفت: هشتمین همایش ملی سیره علوی با هدف گسترش فرهنگ سیره امام علی(ع) ، 25 آذر ماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به شعار سال، افزود: همایش سیره علوی با نگاه اقتصاد مقاومتی به صورت عملیاتی درصدد است تا تفکرات و سیره امام علی (ع) را تفسیر و توضیح دهد.

 

وی، مبانی و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی از دیدگاه امام علی (ع)، از اقتصاد خانواده تا اقتصاد جامعه اسلامی در سیره علوی، تعامل حاکمیت ومردم در شکوفایی اقتصاد مقاومتی، مدیریت منابع اقتصادی و اقتصاد مقاومتی در نگرش امام علی (ع) ، ارزش های فرهنگی و اخلاقی در فعالیت های اقتصاد مقاومتی و معیشت، اقدام و عمل درحفظ محیط زیست و ثروت های ملی و سیره علوی، استقلال و خودکفایی اقتصادی در سیره علوی، عدالت اقتصادی، تامین اجتماعی و رفع تبعیض و فقر در سیره امام علی (ع)، بهره وری و توانمندسازی عوامل تولید (نیروی کار، سرمایه، زمین و منابع) در سیره علوی و سیره علوی و اقدام و عمل در شفافیت اقتصادی و مبارزه با فساد اقتصادی  را از محورهای همایش عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این همایش، 25 آبان است، افزود: نتایج داوری مقالات، دهم آذرماه اعلام می شود.

منبع خبر:  سفیر افلاک    حرف لر


» نظر