سفارش تبلیغ
صبا ویژن

200 پروژه عمرانی در شهر خرم آباد انجام شده است

عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاورد های شورای شهر و شهرداری خرم آباد گفت: 200 پروژه عمرانی در شهر خرم‌آباد صورت گرفته و این اقدامات باعث شده که شهر خرم‌آباد به یکی از هفت شهر برتر گردشگری انتخاب شود.

200 پروژه عمرانی در شهر خرم آباد انجام شده است

به گزارش سفیر افلاک نخستین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد با حضور استاندار استان لرستان، شهردار خرم‌آباد و اعضای شورای شهر در پارک خرم‌آباد افتتاح شد. عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است، کسانی که در جهت یاس و ناامیدی  گام بردارند، اقدام به گناهی نابخشودنی کرده اند.

 وی در ادامه افزود: اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت شهری رخ داده است که از جمله این اقدامات برپایی نمایشگاهی است که امروز شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

شهردار خرم آباد در ادامه گفت: 200 پروژه عمرانی در شهر خرم‌آباد صورت گرفته و این اقدامات باعث شده که شهر خرم‌آباد به یکی از هفت شهر برتر گردشگری انتخاب شود. عیدی بیرانوند با ذکر این مطلب که در حوزه فضای سبز با شروع 118 هکتار پروژه عمرانی و با مساعدت استاندار و شورای شهر زمینه برای عقد قرارداد 200 میلیارد تومانی با قرارگاه خاتم انجام گرفته است گفت: این اقدامات از جمله اقدامات خوبی است که صورت گرفته است.

 وی راه‌اندازی کارخانه کمپوست شهرداری با اشتغال 60 نفر و تفکیک 250 تن زباله و تاسیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ساماندهی تبلیغات شهری، پیاده‌روسازی 25هزار متر مربع و آسفالت کردن بخش وسیعی از خیابان‌های سطح شهر را از اقدامات خوب شهرداری و شورای شهر دانست.

 عیدی بیرانوند در ادامه گفت: پروژه ترمینال برون شهری خرم آباد با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و دو میلیارد تومان اعتبار در حال تکمیل شدن است.

 وی گفت: پل شهید صارمی و پل جهادگران از پروژه‌های اقدام و عمل بوده که حاشیه شهر را به مرکز شهر پیوند داده است.

 عیدی در پایان اظهار داشت: از بین 127 هزار ملک در شهر خرم‌آباد میانگین عوارض پرونده‌های که به شهرداری پرداخت شده‌اند، تنها هشت هزار آنها با ما همکاری کرده‌اند و اگر این روند باید با همکاری مردم افزایش یابد تا خرم آباد به شهری دلنشین و زیبا تبدیل شود.

منبع خبر: سفیر افلاک    حرف لر


» نظر