سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزار فرزندانم را با هزینه شخصی درست کردم!/ از شهردار خرم آباد آز

مادر شهیدان حیدریان گفت: از اینکه بارها به بنیاد شهید برای ساماندهی مزار فرزندانم مراجعه کردم و جوابی نگرفتم خسته شدم؛ مزار فرزندانم را با هزینه شخصی درست کردم.

مزار فرزندانم را با هزینه شخصی درست کردم!/ از شهردار خرم آباد آزرده خاطر شده ام

به گزارش سفیر افلاک چندی پیش "مهرانگیز حیدریان" مادر دو شهید علیرضا و غلامرضا حیدریان در مراسم نکوهداشت روز خبرنگار که در سالن شهید آوینی خرم آباد برگزار شد گلایه هایی را خطاب به بنیاد شهید لرستان و شهرداری خرم آباد در راستای ساماندهی مزار فرزندانش و نیز نامگذاری میادینی از شهر به نام این دو شهید اعلام کرد.

 

وی در جملاتی تامل برانگیز خطاب به شهردار خرم آباد گفت: پس از 35 سال از شهادت فرزندانم هنوز هیچ جایی از شهر خرم آباد به نام فرزندانم نامگذاری نشده است.

 

مادر شهیدان حیدریان از بنیاد شهید لرستان هم گلایه کرد و گفت: چرا مزار فرزندان شهیدم هر دو باید سیمان سیاه باشد؛ چه کسی پاسخگوی خانواده شهدا است؟ مسئولین ما تا کی باید بگویند: ما  مشکل بودجه داریم!.

 

در حالی خانم حیدریان در سخنرانی روز خبرنگار این جملات را بیان داشت که انتظار می رفت مسئولین نسبت به خواسته های این مادر دو شهید اقدام کنند.

 

اما با پیگیری های پایگاه خبری سفیرافلاک و تماس با خانم حیدریان برای جویا شدن از وضعیت ساماندهی مزار فرزندان شهیدش گفت: از اینکه بارها به بنیاد شهید برای ساماندهی مزار فرزندانم مراجعه کردم و جوابی نگرفتم خسته شدم؛ پس تصصمیم گرفتم با هزینه شخصی مزار فرزندانم را درست کنم و این کار را هم انجام دادم و اکنون می توانید بروید و مشاهده کنید.

 

ساماندهی مزار شهیدان حیدریان توسط مادرشان

این مادر شهید با بیان اینکه از شهردارخرم آباد آزرده خاطر شده ام گفت: نمیدانم چرا به شهید همشهری خود کم لطفی می کنند و گویا برای شهرداری و شورای شهر خرم آباد نامگذاری یکی از میادین شهر به نام اولین شهید خبرنگار شهر خرم آباد اولویت ندارد.

 

وی گفت:آیا فقط مسئولین یاد گرفته اند که جلوی مردم قول و وعده بدهند و به گونه دیگر عمل کنند!

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر


» نظر