سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی توجهی مسئولین به تجمع کارگران/تجمع کارگران به فرمانداری کشیده

کارگران شهرداری بروجرد نسبت به حقوق معوقه صبح امروز راهپیمایی و تجمع کردند اما متاسفانه کسی به خواسته های آنان توجهی نکرد و بعد از دو ساعت، در مقابل فرمانداری بروجرد تجمع کردند.

بی توجهی مسئولین به تجمع کارگران/تجمع کارگران به فرمانداری کشیده شد

به گزارش سفیر افلاک و به نقل از  بازتاب بروجرد صبر کارگران شهرداری بروجرد نسبت به عدم پراخت حقوق 6 ماهه لبریز شد و در حالی که بارها و بارها از مشکلات خود سخن گفته بودند اما کسی از مسئولان شهرداری و شورای شهر به آنها توجهی نکرده است.

 

 صبح امروز شنبه 150 نفر از کارگران شهرداری بروجرد از میدان امام(ره) تا شهرداری بروجرد را راهپمیایی کرده و اعتراض خود را نسبت به چند ماه حقوق معوقه اعلام کردند و سپس در مقابل شهرداری چند ساعت تجمع کردند.

 

 متاسفانه هیچکدام از مسئولین توجهی به تجمع و خواسته های کارگران نداشتند و به صحبت ها و مشکلاتشان واکنشی نشان داده نشد و بی تفاوت از کنار انها گذشتند.

 

 چند ساعت بعد، کارگران به سمت فرمانداری بروجرد رفته و دوباره تجمع کردند تا شاید کسی صدای آنها را بشنود و دستی برای رفع مشکلات آنها برداشته شود.

 

 کارگران پس از تجمع در مقابل فرمانداری بروجرد به سمت نماز خانه فرمانداری هدایت شدند و در این بین رئیس شورای شهر بروجرد اقدام به سخنرانی کرد.

 

 کارگران شهرداری بروجرد دیگر از وعده و قول هایی که اصلا تحقق نمی یابند خسته شده اند، آنها حق و حقوق خود را می خواهند، حقی که برای آن شب و روز زحمت می کشند.

 

 "ناصر مرادی" عضو شورای شهر بروجرد در گفت و گو بازتاب بروجرد گفت: سال قبل کارگران شهرداری بروجرد در پی اعتراض به چند ماه حقوق معوقه تجمع کردند و وقتی پاسخی دریافت نکردند به سمت فرمانداری راهی شدند که متاسفانه تهدید شدند و چهار نفر از کارگرانی که در تجمع حضور داشتند از کار اخراج شدند که سه نفر از آنها با کلی دوندگی و شکایت دوباره به کار بازگشتند اما یک نفر از کارگران همچنان بیکار است.

 

 وی اضافه کرد: مسئولین این کارگران را به عنوان اختشاشگر عنوان می کنند در حالی که این کارگران خواستار حق و حقوق خود هستند و مسئولین بهتر است به جای تهدید کارگران، راه کار برای حل مشکلات ارائه دهند.

 

 به گفته وی همچنین امروز زمزمه هایی شنیده می شود که کارگرانی که امروز تجمع کرده اند دیگر حق بازگشت به کار درشهرداری بروجرد را ندارند و اختشاشگر هستند.

 

 مرادی اظهار داشت: البته کارگران شهرداری بروجرد اعلام کرده اند که در صورت عدم توجه مسئولین شهرستانی، موضوع حقوق معوقه و مشکلات را از طریق وزارت کشوری پیگیری خواهند کرد.

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر 

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر 


» نظر