سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسیدگی به موضوع حقوق های نجومی از مطالبات مقام معظم رهبری و مردم

امام جمعه موقت خرم‌آباد رسیدگی به موضوع حقوق‌های نجومی را از مطالبات مقام معظم رهبری و مردم عنوان کرد و گفت:قوای 3 گانه باید در این زمینه هماهنگی داشته باشند.

رسیدگی به موضوع حقوق های نجومی از مطالبات مقام معظم رهبری و مردم است

حجت الاسلام والمسلمین قاسم و متقی‌نیا در خطبه های نماز جمعه خرم آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد علیه السلام اظهار داشت: امام جواد علیه السلام جوان ترین امام معصوم بود که به  شهادت رسید و ما این روز را به مردم ولایتمدار لرستان تسلیت می گوییم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، مقام شهدا را بسیار والا عنوان کرد و افزود: شهدا همواره شاهد اعمال ما می باشند و ما باید آنها را الگوی زندگی خود قرار دهیم و باید یاد و خاطره همه شهدایی را که در راه دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی خون داده اند گرامی بداریم.

امام جمعه موقت خرم آباد به فرا رسیدن سالروز ازدواج امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره نمود و عنوان کرد: ائمه اطهار همواره بر ازدواج زود هنگام تاکید کرده اند، ضمن اینکه در اسلام هم اساس ازدواج بر ساده بودن آن است و در حقیقت اگر مجلس ازدواج ساده انجام نشود در ادامه زندگی زوج ها با مشکل مواجه خواهد شد لذا جا دارد که ازدواج به موقع و ساده مد نظر خانواده ها و جوانان قرار بگیرد.

وی در ادامه به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اشاره کرد و ابراز داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند دولت باید در کار و تلاش خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشد چراکه در حقیقت بهترین تبلیغ برای دولت عملکرد آن است.

متقی نیا رسیدگی به مسئله حقوق های نجومی را از مطالبات مقام معظم رهبری و مردم عنوان کرد و گفت :در این زمینه همه‌ی سه قوه باید هماهنگی داشته باشند و باید مطالبات مقام معظم رهبری و مردم را در این زمینه پیگیری کنند و باید به گونه ای تلاش  شود که اعتماد مردم بازگردد و دولت و قوه قضاییه باید برخورد با افراد خاطی را در این زمینه به صورت جدی مدنظر قرار دهند و از طرفی مجلس هم باید با مصوب کردن قوانین مناسب زمینه انجام اینگونه فسادها را از بین ببرد.

وی توجه به بنگاه های زودبازده کوچک را موضوعی مهم در راستای کاهش بیکاری در استان لرستان بیان کرد و عنوان داشت: چیزی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمانده است لذا انتظار می رود که به یاد شهدای دفاع مقدس در لرستان در صدها هکتار از منابع طبیعی نهال کاشته شود.

امام  جمعه موقت خرم آباد اظهار داشت: مردم مومن و ولایتمدار خرم آباد برای ساخت درب حرمین عسگرین که در خرم آباد در حال احداث است  نذورات قابل توجهی را پرداخت کرده اند که جا دارد از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر


» نظر