سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپاه و بسیج،ارزشی ترین نهادهای کشور هستند

فرمانده و جمعی از مسئولین سپاه با امام جمعه شهرستان دلفان دیدار کردند.

سپاه و بسیج،ارزشی ترین نهادهای کشور هستند

به گزارش سفیر افلاک به نقل از دلفان امروز؛ فرمانده جدید  و جمعی از مسئولین سپاه با امام جمعه شهرستان دلفان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان دلفان با تبریک انتصاب سرهنگ دالوند به عنوان فرمانده سپاه ناحیه دلفان ،اظهار داشت:پایداری و استقامت در مقابل دشمنان نظام و پافشاری بر اجرای احکام الهی از خصایص نیروی عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان دلفان، سپاه و بسیج را ارزشی ترین نهادی کشور دانست و گفت:سپاه در هر زمینه ای که حضور داشته است، الحمدالله موفق و سر بلند بوده است. 

وی تصریح کرد:ا مروزه به واقع شاهد جان فشانی فرزندان انقلاب در نهاد مقدس سپاه در حفاظت و پاسداری از مرزهای کشور و همچنین مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن هستیم.

در این دیدار سرهنگ دالوند فرمانده سپاه شهرستان دلفان با بیان اینکه ائمه جمعه همواره باعث دلگرمی نیروهای انقلابی بسیج و  سپاه  هستند، اظهار داشت: بدون تردید پیش برندگی نظام جز با وحدت کلمه و همکاری و هماهنگی نهادها و قواهای مختلف در سایه توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ اصول میسر نخواهد شد. 

وی با بیان اینکه سپاه یار و یاور مردم، مسئولان و همه نهادها است، بیان داشت: ظرفیت سپاه و بسیج ظرفیت بسیار بالایی است که بحمدالله در دوران ها مختلف این قشر انقلابی با ولایتمداری خود، آن ها را اثبات کرده اند.
 
لازم به ذکر است که روز گذشته طی حکمی از سوی سردار کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان،سرهنگ دالوند به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه دلفان معرفی شد.
 

فرمانده جدید سپاه شهرستان دلفان

فرمانده جدید سپاه شهرستان دلفان

 

انتهای پیام/

منبع خبر: سفیر افلاک       حرف لر

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر


» نظر