سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آل سعود به عامل اجرای سیاستهای آمریکا و صهیونیسنها تبدیل شده است

امام جمعه بروجرد گفت: آل سعود با انحراف در مسیر اسلام عامل اجرای سیاستهای آمریکا و صهیونیسنها تبدیل شده و طی سالهای اخیر نشان داده که توانایی اداره حج را ندارد.

آل سعود به عامل اجرای سیاستهای آمریکا و صهیونیسنها تبدیل شده است

به گزارش سفیر افلاک و به نقل از  بازتاب بروجرد حجت الاسلام "حسن ترابی" امام جمعه بروجرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی الحجه و عید بزرگ قربان و غدیر گفت: امسال در کشور ما مانند سال های گذشته زنگ کاروان حج به گوش نرسبد و از شوق و شوق زائران برای این سفر خبری نبود.

 وی اضافه کرد: رژیم سعودی در پی جنایات و کشتارهای بی سابقه سال گذشته زائران و شهادت 500حاجی ایران، ملت ایران و برخی از کشورهای دیگر را از مناسک حج امسال محروم کرد و راه خانه خدا را بر روی آنها بست.

 به گفته وی سران خائن سعودی در این سالهای اخیر با انحراف در مسیر اسلام و ایجاد جنگ هایی در منطقه به عامل اجرای سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده و حرمین شرفین را در چنگال غاصبانه خود قرار داده است.

 خطیب جمعه بروجرد اظهار داشت: امت اسلامی باید برای اداره حج اقدامی کنند چون در طول این سالها آل سعود ثابت کرده که توان اداره حج را ندارد و اداره حرمین شرفین باید توسط مجمعی از کشورهای اسلامی صورت بگیرد.

 وی با اشاره به اولین روز ذی الحجه سالروز ازدواج امیر المومنین(ع) و حضرت زهرا(س) گفت:  این روز به عنوان روز ازدواج جوانان نامگذاری شده است اما هم اکنون مشکل اصلی امروز جوانان مشکل اشتغال و بیکاری است و اگر این مشکل حل شود،مشکل مسکن و ازدواج هم حل می شود.

 به گفته وی فرصت های شغلی وقتی ایجاد شود و منبع درآ مدی برای زندگی فراهم گردد، ازدواجها رواج بیشتری پیدا می کند و هم دولت وظیفه دارد برای حل بحران بیکاری با جدیت کار کنند تا آمار بیکاری کاهش یابد و هم والدین وظیفه دارند شرایط ازدواج جوانان را تسهیل کنند.

 حجت الاسلام ترابی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج گفت: جوانان ما در سنین بالا ازدواج می کنند که آسیب پذیری جامعه را بالا می برد که در این میان سختگیری های بی مورد در ازدواج فراوان دیده می شود به طوری که بسیاری از دختران چون توانایی  خرید جهزیه ندارند پاسخ رد به خواستگار می دهند و بسیاری از پسران هم به دلیل سخت گیری خانواده ها قادر به ازدواج نیستند و در این راستا باید از ائمه اطهار الگو گرفت.

 وی به 17 شهریور اشاره کرد و گفت: سی و هفت سال قبل شاهد حمله رژیم طاغوت به صفوف مردم در میدان ژاله سابق  و جاری شدن خون مردم بودمی که در این روز مردم به خیابانها امدند تا خواسته های خود را به گوش جهانیان برسانند که رژیم طاغوت آنها را به رگبار بست و صدها نفر به خاک و خون کشیده شدند اما خون به ناحق ریخته مردم در مدت کوتاهی طومار رژیم طاغوت را در هم پیچاند و انقلاب به پیروزی رسید.

 خطیب جمعه بروجرد تصریح کرد: بعد از 37سال مشاهده می شود که استکبار جهانی برای متوقف کردن حرکت استقلال طلبان این ملت توطئه هایی می کنند که تا کنون دشمن به اهداف خود نرسیده است.

 امام جمعه بروجرد به حوادث اخیر سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه در این هفته شاهد حوادثی بود اما مهمترین اتفاق سوریه تجاوز ارتش ترکیه به خاک این کشور بوده است.

 وی بیان کرد: دولت ترکیه در ادامه سیاست های خود به شمال سوریه لشگر کشی کرد ، اردوغان بعد از کودتای اخیر تلاش می کند تا تبعات این کودتا را خنثی کند و تسهیلات لازم برای تروریست ها از ترکیه تامین می شود.

 

انتهای پیام/

منبع خبر :  سفیر افلاک       حرف لر

منبع خبر :  سفیر افلاک      حرف لر


» نظر