سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آل سعود مجری نقشه های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آل سعود نقشه های استکبار جهانی را با حمایت از گروه هایی مثل القاعده، داعش و النصره اجرایی می کند.

آل سعود مجری نقشه های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی است

به گزارش سفیر افلاک به نقل از خبرافلاک،آیت الله سیداحمد میرعمادی؛ نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در خطبه های نمازعید قربان گفت:سال گذشته در چنین روزی ملت ایران اسلامی شاهد حادثه تلخ و غمباری بودند که از سوی رژیم بی کفایت و بی تدبیر آل سعود در سرزمین منا اتفاق افتاد.

وی افزود: حادثه ای که هزاران زائر ضیوف الرحمان مهمانان خدا کشته شدند و قریب به 500نفر از حاجیان ایرانی که از این تعداد33نفر از حجاج  لرستانی به سبب بی کفایتی آل سعود به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: اکنون بعد از گذشت یکسال از این حادثه غمبارمسببان این حادثه معرفی نشده اند و هنوز آل سعود عذرخواهی نکرده است.

میرعمادی بیان کرد: آل سعود برای توجیه این حادثه آن را به قضاو قدر نسبت می دهد اما واقعیت چیز دیگری است و سران کشورهای اسلامی هم به واسطه پول هایی که آل سعود به آن ها داده است زبان شان را بسته اند وسکوت اختیار کردند.

وی عنوان کرد: امت اسلامی از حکام آل سعود چند خواسته مهم دارد و اولین خواسته تشکیل کمیته حقیقت یاب برای بررسی ابعاد حادثه منا  است دوم محاکمه و مجازات مسببان و عاملان این حادثه است چون بیش از هفت هزار حاجی مهمان خدا کشته شدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تشکیل شورای کشورهای اسلامی برای اداره حرمین شرفین یکی دیگر از خواسته های امت اسلامی است چون آل سعود انسان های گمراه ،قسی القلب و قاتل هستند و ثابت کرده که لیاقت و شایستگی ندارد، انسان های بی گناه را کشتند  به فکر مجروحان وآب رساندن به زائران نبودند.

میرعمادی تصریح کرد: آل سعود مجری نقشه های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی است،استکبار جهانی برای کشورهای اسلامی چند نقشه دارد نقشه اول اسلام ستیزی و معرفی اسلام به عنوان یک دین خشن است و آل سعود این نقشه استکبار را با حمایت از گروه هایی مثل القاعده، داعش و النصره اجرایی می کند.

وی اظهار داشت: دامن زدن به اختلافات مذهبی و راه انداختن جنگ نیابتی و این که مسلمانان به جان هم بیفتند و همدیگر را بکشند یکی دیگر از نقشه های استکبارجهانی است.

 نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: حمله به یمن،دخالت در سوریه ،کشتار مسلمانان در سوریه،عراق،افغانستان و سایر کشورها نقشه استکبارجهانی است و آل سعود هم به آن دامن می زند.

میرعمادی،بی ثباتی و ناامن کردن کشورهای اسلامی را هدف استکبارجهانی دانست و گفت: استکبارجهانی می خواهد بگوید کشورهای اسلامی امنیت و ثبات ندارند و با این ترفند جایگاه  و حضور خود را در کشورهای اسلامی محکم و توجیه کند.

وی تأکید کرد: محدود کردن و جلوگیری از مقاومت اسلامی است یکی دیگر از نقشه هاست،امروز حاکمان آل سعود در برابر مقاومت اسلامی قرار دارند.

میرعمادی گفت: وحدت و هوشیاری مسلمانان سبب خنثی شدن توطئه مثلث شوم آمریکا،رژیم صهیونیستی وآل سعود می شود و روز عید قربان تجلی این وحدت، قدرت، اخوت و برادری است.

 

انتهای پیام/

منبع خب : سفیر افلاک      حرف لرمنبع خب : سفیر افلاک     حرف لر


» نظر