سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سرمایهگذاری با سپردههای مردم لرستان ظلم در حق آن ها است

استاندار لرستان گفت:اینکه بانک‌های خصوصی سپرده‌های مردم لرستان را از این استان خارج کرده و در جاهای دیگر سرمیه گذاری کنند ظلم است و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

سرمایه‌گذاری با سپرده‌های مردم لرستان ظلم در حق آن ها است

به گزارش سفیر افلاکهوشنگ بازوند استاندار لرستان ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان به عملکرد بانک های خصوصی استان لرستان در ارتباط با عدم سرمایه گذاری آنها در این استان انتقاد شدیدی کرد و اظهار داشت :مدیرهای بانک‌های خصوصی در استان لرستان باید تلاش کنند که سپرده‌ها برای سرمایه‌گذاری در استان لرستان بهماند و این قابل قبول نیست که به عنوان مثال بانک پاسارگاد در استان لرستان سپرده های مردم این استان را به مشهد ببرد و در آنجا هتل بسازد چرا که در حقیقت این ظلم است و اصلاً خوب نیست که چنین چیزی شاهد باشیم.

وی افزود: شرایط بانک‌های خصوصی به گونه‌ای است که اگر به مردم گزارش دهیم مرد پول‌های خود را از بانک های خصوصی استان بیرون می آورند.

استاندار لرستان بیان کرد: این کاری که بانکهای خصوصی در استان لرستان انجام می دهند یک ظلم است و به هیچ وجه شایسته نیست سپرده هایی که مردم لرستان در بانک ها می‌گذارند جهت سرمایه گذاری به استان های دیگر برده شود و لرستان نیز سهمی از سرمایه گذاری بانک‌های خصوصی نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما از بانک‌های خصوصی کاملا گلایه دار داری و مدیران بانک های خصوصی در لرستان مطمئن باشند با این شیوه برای استان کاری انجام نمی دهند.

بازوند یادآور شد: چه اشکال دارد بانک های خصوصی مانند سرمایه گذاری‌هایی که در استان مازندران انجام میدهند در استان لرستان هم بیایند و برای توسعه این استان سرمایه گذاری کنند.

وی تصریح کرد: در جلسه آینده این موضوع تعیین تکلیف می شود که چرا بانکهای خصوصی پول های استان ما را به استان های دیگر می برند و سرمایه گذاری می‌کنند ،و در حقیقت اگر در آینده هم این کار را انجام دهند و سرمایه های ما را به دیگر استان‌ها  ببرند بهتر است تعطیل شوند چرا که کار آنها هیچ نفعی برای استان ما ندارد.

 

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر

 


» نظر