سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یک هلدینگ اقتصادی برای احداث بزرگترین سافاری پارک ایران در لرستا

استاندار لرستان گفت: یک هلدینگ اقتصادی برای احداث بزرگترین سافاری پارک ایران در استان لرستان اعلام آمادگی کرده است و مذاکرات در این زمینه در حال انجام است.

یک هلدینگ اقتصادی برای احداث بزرگترین سافاری پارک ایران در لرستان آمادگی دارد

به گزارش سفیر افلاک هوشنگ بازوند استاندار لرستان در جلسه تقدیر از عوامل فعال در هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی  بیان داشت:  این هفته ،هفته امر به معروف و نهی از منکر نیز می باشد که جا دارد این هفته را گرامی بداریم کمایانکه ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) هم چند روز دیگر آغاز می شود و در حقیقیت یکی از ویژگیهای بارز سید الشهدا در میان ائمه پرداختن ایشان به امر به معروف و نهی ازمنکر است چنانکه امام حسین علیه السلام یک مکتب جدید در امربه معروف و نهی از منکر ایجاد کرد.

 

وی در ادامه به هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان که مرداد ماه امسال در تهران برگزا شد اشاره نمود و افزود:جا دارد از همه عزیزیانی که در برگزاری این رویداد مهم تلاش کردند تقدیر و تشکر داشته باشیم کمااینکه از کسانی هم که ما را منصفانه نقد کردند تشکر می کنیم.

 

استاندار خاطرنشان کرد: خروجی‌های هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان بسیار خوب و تاثیر گذار بود و و دیدیم که در این رویداد 5 تن از اعضای کابینه دولت از نمایشگاه ظرفیت های لرستان بازدید کردند و در حقیقت هر وزیری حدود 2 تا 2.5 ساعت برای استان لرستان فرصت گذاشت که این موضوع خیلی مهم و تاثیرگذار است و ما باید از این فرصت ها بخوبی استفاده کنیم.

 

وی استقبال از موسیق لرستان در هفته فرهنگی لرستان را بسیار خوب عنوان کرد و بیان داشت: استانهایی که موسیقی قوی ندارند باید قبول کنیم که یا تمدن ندارند یا رگ و ریشه ایی در تمدن ندارند و لذا ما باید به موسیقی لرستان افتخار کنیم چرا که نشان دهنده تمدن غنی ما است.

 

بازوند برگزاری همایش اقتصادی در جریان هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان را در جذب سرمایه‌گذار و معرفی ظرفیت های استان به سرمایه گذاران بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت:بعد از این همایش یک هلدینگ اقتصادی اعلام آمادگی کرده است تا بزرگترین سافاری پارک ایران را در استان لرستان احداث کند که هم اکنون در حال پیگیری این موضوع هستیم ، ضمن اینکه با یک سرمایه گذار هم صحبت کردیم تا در صورت امکان یک دهکده سلامت در لرستان احداث کند.

 

لام به ذکر است هفته فرهنگی و اقتصادی لرستان اواخر مرداد ماه امسال در بوستان گفتگوی شهر تهران برگزار شد که در جریان این رویداد همه دستگاه‌های اجرایی استان لرستان حضور  داشتند و ظرفیت ها و پتانسیل های استان را در آن به نمایش گذاشتند.

منبع خبر : سفیر افلاک   حرف لر


» نظر