سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آلسعود دست و بازوی استکبار است

 آل‌سعود فاسد نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست و تنها مجری سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

آل‌سعود دست و بازوی استکبار است

به گزارش سفیر افلاک  و به نقل از لرسو؛ حجت‌الاسلام «سید سجاد موسوی» ضمن تسلیت ایام محرم و سالروز شهادت امام زین‌العابدین(ع)، اظهار داشت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، یک ضرورت برای جامعه است.

 

وی با اشاره اینکه امروز در دنیا دو تفکر حسینی(ع) و نیز تفکر یزیدی و بنی‌امیه‌ای وجود دارد، ادامه داد: هیچ تفکری جز تفکر منسوب به مکتب ابی‌عبدالله‌الحسن(ع) نمی‌تواند فکر و اندیشه بنی‌امیه‌ای را از بین ببرد.

 

خطیب جمعه الشتر با اشاره به جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب‌الله لبنان، بیان داشت: آن چیزی که موجب پیروزی حزب‌الله لبنان در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی گردید، تکیه بر مکتب امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا بود.

 

وی ابراز داشت: جوانان حزب‌الله لبنان با ایمان و اراده و با تفکر حسینی توانستند در جنگی نابرابر رژیم نامشروع اسرائیل را زمین‌گیر کنند.

 

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 24 مهرماه، روز پیوند اولیاء و مربیان، تصریح کرد: جامعه آموزش و پرورش نمی‌تواند بدون همکاری اولیاء به مقصود خود برسد.

 

وی در این رابطه افزود: جامعه هدف که متشکل از سه ضلع اولیاء، مربیان و دانش‌آموزان می‌باشند، بایستی در کنار هم قرار داشته باشند تا اندیشه‌های دینی و پرورشی شکل بگیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به جنایات آل‌سعود در یمن، گفت: کشتار وحشیانه مردم بی‌گناه و مظلوم یمن توسط نیروهای نظامی سعودی، نشان دهنده خوی حیوانی حکام عربستان است.

 

امام جمعه الشتر با بیان اینکه آل‌سعود فاسد نشان داد که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست، افزود: رژیم عربستان سعودی مجری سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

 

وی ادامه داد: بیش از 700 نفر از مردم یمن قربانی خشونت آل‌سعود شده‌اند و این حرکت وحشیانه از آل‌سعود انتظار می‌رفت چرا که حکومت آنان، حکومت طاغوت و غیر الله است.

 

خطیب جمعه الشتر آل‌سعود را دست و بازوی استکبار خواند و اضافه کرد: استکبار جهانی، سگ درنده‌ای به نام آل‌سعود را در منطقه رها کرده‌اند که دست به هر جنایتی بزند.

 

وی در پایان خاطرنشان ساخت: به فضل پروردگار، خون‌های بی‌گناهی که بر زمین ریخته شده است، بزودی دامن جنایتکاران را خواهد گرفت و عاملان اینگونه جنایات سیلی محکمی از ملت‌های آزادی‌خواه خواهند خورد.

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر


» نظر