سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پردیس پیام نور خرم آباد در انتظار تامین اعتبار

پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد با گذشت 7 سال از آغاز این پروژه هنوز به بهره برداری نرسیده است و اتمام آن به تامین اعتبارات مورد نیاز بستگی دارد.

 پردیس پیام نور خرم آباد در انتظار تامین اعتبار

به گزارش سفیر افلاک، به نقل از خبر آزاد، پردیس دانشگاه پبام نور خرم آباد، پروژه ای که از سال سال 88 آغاز شد و مسئولین این دانشگاه آن را گامی موثر در راستای بهبود فضای آموزشی دانشگاه پیام نور و افزایش جذب دانشجو در این دانشگاه عنوان کردند.

محل احداث پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد در زمینی به مساحت 14 هکتار بین محدوده دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان در منطقه کمالوند قرار دارد.

با گذشت چند سال از آغاز این پروژه بخش هایی از پردیس پیام‌نور خرم‌آباد در سال 93 با حضور سرلک، رئیس وقت دانشگاه پیام‌نور کشور افتتاح شد؛ اما با گذشت بیش از دو سال از آن، در گزارشات ارائه شده پیشرفت 80 درصدی برای این پروژه دانشگاهی عنوان شده است و وعده ها برای اتمام آن طی یک سال همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ناتمام هنوز تامین نشده است.

 

پردیس پیام نور خرم آباد

جعفری رییس سابق دانشگاه پیام نور لرستان، فروردین امسال در گفت و گو با «خبرگزاری دانشجو» با بیان اینکه تا کنون 10 میلیارد تومان برای ساخت پردیس پیام نور خرم آباد هزینه شده است، بیان کرد: یکی از سیاست های اصلی دانشگاه در نیمه اول سال 95 این است که دانشگاه پیام نور خرم آباد به مکان جدید منتقل و دیگر پروژه های عمرانی در سطح استان نیز به بهره برداری برسد.

منوچهر ططری، سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان، مردادماه امسال در نشست خبری با اصحاب رسانه از افتتاح پردیس پیام نور خرم آباد در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پردیس دانشگاه پیام نور مرکز خرم‌آباد 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چند ماه آینده افتتاح می شود.

 ساختمانی که مرکز پیام نور خرم آباد در آن قرار دارد در حریم دهکده المپیک خرم آباد قرار دارد و پس از تکمیل پردیس پیام نور خرم آباد این ساختمان به دهکده المپیک واگذار می شود.

 

پردیس پیام نور خرم آباد

حال باید منتظر ماند که پس از 7 سال چشم انتظاری، پردیس دانشگاه پیام نور خرم آباد به بهره براری می رسد یا همچنان برای اتمام باید به وعده سال آینده خوشبین بود.

 

 

 

انتهای پیام/

 منبع خبر : سفیر افلاک       حرف لر 


» نظر