سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استخدام های جدید شهرداری بروجرد بدون مجوز و غیر قانونی است

عضو شورای شهر بروجرد گفت: استخدام های جدید در شهرداری بروجرد بدون مجوز و مشورت شورا انجام شده که این جذب نیرو کاملا غیر قانونی است و نباید در شرایطی که شهرداری نیروی مازاد دارد، نیروی جدید جذب شود.

استخدام های جدید شهرداری بروجرد بدون مجوز و غیر قانونی است

به گزارش سفیر افلاک و به نقل از  بازتاب بروجرد  "اشرف چگنی" عضو شورای شهر بروجرد با اشاره به جذب نیروهای جدید در شهرداری بروجرد گفت: شهرداری بروجرد حدود یکهزار نیروی مازاد دارد که 800 تا یکهزار نیروی شهرداری طی سالهای اخیر از طریق رابطه استخدام شده اند.

 

 وی اضافه کرد: متاسفانه استخدام هایی هم در حال حاضر انجام می شود، هر چند تعداد استخدام های جدید اندک است اما نباید حتی یک نفر هم در شهرداری جذب شود چرا که این سازمان با نیروهای مازاد مواجه است و نیازی به نیروهای جدید نیست.

 

 به گفته وی استخدام های جدید شهرداری بدون مجوز و مشورت شورا و غیر قانونی است و هم اکنون شهرداری یکهزار و 760 نیروی آشکار دارد که ممکن است نیروهای پنهانی هم وجود داشته باشد.

 

 چگنی اظهار داشت: برخی پیشنهاد داده اند که تعدادی نیرو از شهرداری تعدیل شوند اما بهترین راه حل مشکلات شهرداری این است که 300 نیروی شهرداری که در آستانه بازنشستگی هستند را می توان زمینه بازنشستگی آنها را مهیا شود و نیروهای جوان تعدیل نشوند.

 

 وی بیان کرد: ما مخالف تعدیل نیرو در شهرداری هستیم و باید زمینه بازنشستگی افراد را فراهم کرد اما متاسفانه در بیشتر مواقع پیشنهادها اجرایی نمی شوند.

 

 عضو شورای شهر بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به این که بیشتر جذب نیروها از طریق رابطه بوده، نیروهای متخصص جذب نشده و هم اکنون شهرداری کارهای خود را با توجه به این همه نیرو باز هم به پیمانکار می دهد.

 

 به گفته وی هر ماه بیش از چهار میلیارد تومان هزینه حقوق و بیمه نیروهای شهرداری می شود که روز به روز بر بدهی شهرداری به تامین اجتماعی افزوده و این بدهی به 32 میلیارد تومان رسیده است.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر

 

 


» نظر