سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییرات وزرا در فاصله 6 ماه مانده به انتخابات توجیهی ندارد

نماینده مردم خرم‌آباد د رمجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و تهیه برنامه بودجه سال 96، تغییر وزرا در این مقطع هیچ توجیه و ضرورتی ندارد.

تغییرات وزرا در فاصله 6 ماه مانده به انتخابات توجیهی ندارد

محمدرضا ملکشاهی راد درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار سفیر افلاک  در ارتباط با تغییرات بوجود آمده در کابینه دولت بیان داشت:با توجه به اینکه دو مساله بسیار مهم یعنی بسته شدن بودجه سال 96 و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در پیش رو است به نظر می‌رسد تغییرات در حوزه وزیران دولت خیلی به صلاح نیست چرا که در این 6 ماهه باقی مانده از عمر دولت یازدهم هیچ وزیری نمی تواند موفق شود.

وی افزود: با توجه یه شرایطی که پیش رو داریم به نظر من تغییرات در کابینه دولت هیچ توجیهی ندارد وضرورت نداشت این تغییرات صورت گیرد.

نماینده مردم خرم‌آباد به استیضاح وزیر آموزش و پرورش که قبل از برکناری وی، از سوی مجلس مطرح شد اشاره نمود و اظهارداشت: مجلس مطابق حق قانونی خود با توجه به شرایطی که وجود داشت تصمیم گرفت آقای فانی را استیضاح کند اما اینکه استیضاح رای مثبت یا منفی می‌گرفت اصلا مشخص نبود.

ملکشاهی راد ضمن انتقاد از عملکرد وزرای برکنار شده ارشاد و آموزش و پرورش در سه سال گذشته، عنوان کرد: باید به این نکته توجه کرد که دو تن از وزرایی که اخیرا برکنار شده یا استعفا دادند باید خیلی قبلتر از اینها کنار می‌رفتند چرا که اصلا عملکرد خوبی نداشتند اما با این وجود در شرایط کنونی که چیزی به انتخابات نمانده است تغییر وزرا شائبه هایی به وجود می‌آورد که شاید دولت به خاطر انتخابات این  تغییرات را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد:البته تغییر وزرا حق قانونی رئیس جمهور است و آقای روحانی هیچ کار خلافی انجام نداده است اما به اعتقاد من در شرایط حاضر تغییر وزرا خیلی مناسب نیست و در حقیقت ضرورت نداشت که این تغییرات به این شکل در کابینه دولت شکل بگیرد.

 

 

انتهای پیام/

منیع خبر : سفیر افلاک         حرف لر


» نظر