سفارش تبلیغ
صبا ویژن

9 ماه است حقوق دریافت نکرده ایم!

جمعی از پرسنل و مهندسین مشاور سد مخزنی حوضیان با مراجعه به دفتر کیهان الیگودرز اظهار داشتند: حدود 9 ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم این در حالی است که بسیاری از  کارکنان دچار مشکلات شدید مالی و اقتصادی هستند.

9 ماه است حقوق دریافت نکرده ایم!

به گزارش سفیر افلاک 14 اردیبهشت سال جاری بود که سد حوضیان الیگودرز پس از 12 سال با حضور " جهانگیری" معاون افتتاح شد تا شاید بتواند بخشی از درصد بالای بیکاری شهرستان الیگودرز را کم کند.

 

اما پس از دو ماه از افتتاح این سد؛ مشکلاتی مانند عدم پرداخت معوقات کارگران و پرسنل شیرینی افتتاح این سد را به کام نیروهای این سد تلخ کرد.

 

این در حالی بود که به فاصله چند روز قبل از سفر "معاون اول رئیس جمهور" مسئولین ذی ربط اقدام به پرداخت دو ماه از حقوق معوقات کارگران کرده بودند که به گفته خود کارگران این کار شاید به نوعی  راضی کردن کارگران و کاهش سطح اعتراضات آن در زمان ورود معاون رئیس جمهور بود؛ اما با این وجو د باز هم اجازه ورود کارگران در مراسم افتتاح داده نشد.

 

پس از رسانه ای شدن مشکلات کارگران معاون فرماندار الیگودرز در مرداد ماه سال جاری وعده داد که ظرف 15 روز آینده یک ماه از حقوق عقب مانده کارگران سد حوضیان پرداخت خواهد شد تا با تهیه اوراق مشارکت سایر مطالباتشان نیز  پرداخت شود.

 

این در حالی بود که پرداخت یک ماه حقوق دردی از هزاران مشکل این قشر را دوا نمی کرد اما با این وجود بازهم با این وعده ها کارگران به کار بازگشتند و دوباره فعالیت را از سر گرفتند.

 

اما اکنون که چند ماه از آن وعده ها می گذرد و هنوز خبری از پرداخت معوقات و اوراق مشارکت نیست باخبر شدیم که  جمعی از پرسنل و مهندسین مشاور سد مخزنی حوضیان با مراجعه به دفتر کیهان الیگودرز اظهار داشتند: حدود 9 ماه است که حقوق دریافت نکرده ایم این در حالی است که بسیاری از  کارکنان دچار مشکلات مالی و اقتصادی هستند.

 

این وعده افزودند: پرداخت حقوق کارگران سد حوضیان نیز مدت 6 ماه می باشد که پرداخت نشده است.

 

یکی از مراجعین افزود: دو ماه قبل هم کارگران در اعتراض به عدم دریافت حقوق خود اعتصاب نمودند که با وعده مسوولین وقت به کار خود ادامه دادند اما برغم رسانه ای شدن رفع مشکلات هیچ اقدامی نشده است.

 

مراجعین از نماینده و فرماندار خواستار پیگیری وضعیت  موجود جهت رفع مشکلات کارکنان شدند.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: سفیر افلاک        حرف لر 


» نظر