سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نامزدهای انتخاباتی آمریکا عروسک های خیمه شب بازی صهیونیسم هستند

برای دولت آمریکا فرقی ندارد که چه کسی رئیس جمهور کشورشان شود؛ هر دو نامزد انتخاباتی همانند عروسک های خیمه شب بازی هستند که جریان صهیونیسم را اداره می کنند.

نامزدهای انتخاباتی آمریکا عروسک های خیمه شب بازی صهیونیسم هستند

حجت الاسلام قاسم روانبخش در گفت و گو با سفیر افلاک درخصوص انتخابات اخیر آمریکا گفت: برای دولت آمریکا خیلی فرقی ندارد که چه کسی برسرکار بیاید هر دو نامزد همانند عروسک های خیمه شب بازی هستند و کسانی که این عروسک هارا به رقص وا می دارند آن تشکیلات پشت پرده اند که در اتاق های فکر نشسته اند و جریان صهیونیسم را اداره می کنند.

 

وی افزود: مشارکت سیاسی مردم در دولت آمریکا پایین است و مردم آمریکا نسبت به دولت‌مردان و نظامیانشان دل خوشی ندارند و این نظام لیبرالیستی سرمایه داری در میان مردم جایگاهی ندارد،با این بازی ها قصد دارند مردم را پای صندوق رای بکشانند و مشروعیتشان در دنیا زیر سوال نرود.

 

وی اظهار داشت: آن ها  مجبورند این فضای دوقطبی را ایجاد کنندتا مردم در انتخابات  شرکت کنند.

 

حجت الاسلام روانبخش با بیان پایین بودن مشارکت مردم در انتخابات آمریکا گفت: در دوره ای که آقای بوش به روی آمدمشارکت سیاسی خیلی پایین بود تا جایی که آقای بوش با 25درصد آرایی که به صندوق ها ریخته شده شد برسر کار آمد درحالی که جمعیتی که شرکت نکرده بودند جمعیت بالایی بودند.

 

 وی با اشاره به الگو گرفتن غرب از انتخابات ایران بیان کرد: در دوره های بعد آمریکایی ها با آوردن اوباما به عنوان یک شخصیت سیاه پوست و حامی فقرا و بیچارگان و به تقلید از  انتخابات ما توانستند جمعیت کثیری از سیاه پوستان  را به پای صندوق های رای بیاورند و مشارکت سیاسی را بالا ببرند.

 

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو سخن،تصریح کرد: اکنون با این روش یک فضای رقابت بین دوجنسیت درست کرده اند با این سناریو که یک خانم برای اولین بار رئیس جمهور می شود، و می خواهد حقوق  نیمی از جمعیت که زنان هستند را بگیرد.

 

وی تاکید کرد: آمریکایی ها بارها موضعشان در رابطه با اسرائیل،اسلام و ایران اعلام کرده اند هرکدام به روی کار بیایند تفاوت چندانی ندارد وسیاست های آمریکا در عرصه خارجی هیچ تغییری نمی کند.

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر


» نظر