بیش از 21 هزار لرستانی در صف دریافت وام ازدواج هستند/ پرداخت بیش

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان گفت:در 6 ماهه نخست امسال 91 میلیارد و 14 میلیون تومان تسهیلات ازدواج به زوج‌های لرستانی پرداخت شد.

بیش از 21 هزار لرستانی در صف دریافت وام ازدواج هستند/  پرداخت بیش از 91 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در 6 ماهه نخست امسال

به گزارش سفیر افلاک سیروس حسنوند شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان به روند پرداخت تسهیلات ازدواج در لرستان اشاره نمود و عنوان کرد: پیش از این برخی از بانک‌های استان برای پرداخت تسهیلات ازدواج با مشکلاتی مواجه بودند و در حقیقت اداره مرکزی آنها محدودیت‌‌هایی برای آنها میگذاشت اما خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان و مکاتباتی که استاندار محترم انجام داد بسیاری از این مشکلات برطرف شد و در حال حاضر روند  پرداخت وام های ازدواج در استان لرستان بسیار خوب است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه روند ازدواج در استان رو به رشد است، بطبع میزان تقاضا برای دریافت تسهیلات ازدواج نیز بالا رفته است اما خوشبختانه از طرفی بانک‌ها نیز سرعت پرداخت تسهیلات را بالا بردند تا متقاضیان وام ازدواج مدت زمان کمتری در انتظار باشند.

سیروس حسنوند

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: پیش از این در جلساتی که با ریاست استاندار برگزار کردیم مقرر گردید که بانک‌های استان هفت دوازدهم تسهیلات ازدواج خود را باید تا پایان مهرماه پرداخت کنند که خوشبختانه بسیاری از بانک‌ها به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا نیمه اول مهر ماه در مجموع 91  میلیارد و 14  میلیون تومان وام ازدواج به متقاضیان در استان داده شد.

 

حسنوند ابراز داشت: با توجه به شرایط موجود انتظار می رود تا پایان سال 90 درصد از متقاضیانی که در حال حاضر در صف دریافت وام ازدواج هستند بتوانند تسهیلات ازدواج خود را از بانک های استان دریافت کنند.

 

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان لرستان ادامه داد : تا پایان مهرماه  21 هزار و 568 نفر در صف دریافت وام ازدواج در استان لرستان قرار داشتند.

منبع خبر: سفیر افلاک     حرف لر


» نظر