سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آبگرفتگی معابرخرمآباد به دنبال بارش باران/قطع برق برخی مناطق شهر

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به آبگرفتگی معابر خرم آباد به دنبال بارش باران، از قطعی برق برخی مناطق شهر در جریان طوفان و وزش باد خبر داد.

آبگرفتگی معابرخرم‌آباد به دنبال بارش باران/قطع برق برخی مناطق شهر

به گزارش سفیر افلاک رضا آریایی با اشاره به مشکلات ناشی از بارندگی و وزش باد در لرستان و خرم آباد اظهار داشت: وزش باد و شکستگی شاخ و برگ درختان منجر به قطع برق در برخی مناطق شهر شد.

 

وی با اشاره به قطعی برق در سه نقطه شهر از جمله محله ناصر خسرو ادامه داد: با پیگیری نیروهای شرکت توزیع برق استان، برق عمده نقاط وصل شده و با حضور نیروهای کشیک و غیرکشیک پیگیری برای رفع مشکل ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان علت قطعی برق را احاطه شدن سیم های برق با شاخ و برگ درختان دانست و بیان کرد: در حال حاضر نیروهای شهرداری در حال هرس شاخ و برگ درختان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آب در سطح معابر و کانال های شهر فروکش کرده است ادامه داد: ریختن برگ های پاییزی موجب انسداد کانال های جمع آوری آب‌های سطحی و در نتیجه آبگرفتگی در برخی معابر شده بود.

آریایی همچنین به مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر سطح شهر اشاره کرد و یادآور شد: در سه منطقه خیابان انقلاب، مقابل پادگان حمزه و روستای دارایی شاهد مشکلات بیشتری در این زمینه بودیم که علت آبگرفتگی در محل روستای دارایی ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در این منطقه است.

منبع: مهر

 

انتهای پیام/

 منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر


» نظر