سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شایعه تغییر در معاونت سیاسی استانداری لرستان قوت گرفت/ احتمال گز

شایعه رفتن شاهرخی از استانداری رنگ واقعیت به خود گرفته است و بنا بر اخبار دریافتی از منابع موثق طی چند روز آینده شاهرخی به صورت رسمی با استانداری لرستان خداحافظی می‌کند.

 

 

شایعه تغییر در معاونت سیاسی استانداری لرستان قوت گرفت/ احتمال گزینه غیر بومی برای تصدی این معاونت

به گزارش سفیر افلاک چند ماهی است همواره شایعاتی مبنی بر تغییر معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان در محافل مختلف به گوش می‌رسد اما این موضوع تا کنون فقط در حد یک شایعه باقی مانده و رنگ واقعیت به خود نگرفته است.

 

بحث خداحافظی سید سعید شاهرخی از معاونت استانداری لرستان تنها چند روز پس از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح شد اما استاندار لرستان در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد تغییر در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری را به شدت تکذیب کرد.

 

با این وجود سخنان بازوند باعث نشد که شایعه تغییر دردمهمترین معاونت استاندار به پایان برسد، چنانکه  بسیاری از افراد و گروه های سیاسی خداحافظی شاهرخی از استانداری لرستان را تمام شده دانسته و بر روی گزینه های جایگزینی وی بحث می کردند.

 

در شرایط کنونی اما به نظر می رسد شایعه رفتن شاهرخی از استانداری رنگ واقعیت به خود گرفته است و بنا بر اخبار دریافتی از منابع موثق طی چند روز آینده شاهرخی به صورت رسمی با استانداری لرستان خداحافظی می‌کند.

 

در مورد فرد جایگزین شاهرخی در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری نیز شایعات زیادی به گوش می رسد و گفته می شود اختلاف نظرهای زیادی در این زمینه وجود دارد، چنانکه به نظر می‌رسد همین اختلاف نظرها باعث تاخیر در خداحافظی شاهرخی با استانداری شده است و حتی ممکن است به دلیل همین اختلاف ها این موضوع باز هم به تاخیر بافتد.

 

پیش از این گفته می‌شد حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان لرستان و فرماندار فعلی خرم‌آباد گزینه اصلی جایگزینی شاهرخی است کما اینکه گفته می شود بسیاری از سیاسیون نزدیک دولت نیز برا این امر پافشاری کرده اند.

 

اما بنا بر اخبار دریافتی گزینه اصلی برای تصدی بر معاونت سیاسی و امنیتی لرستان  فردی غیر بومی بوده و قرار است از یکی از استان‌های همجوار به لرستان بیاید تا جایگزین سید سعید شاهرخی شود.

 

در مورد آینده کاری شاهرخی نیز اینچنین گفته می‌شود که قرار است وی به استان قزوین رفته و در استانداری آنجا به فعالیت خود در دولت یازدهم ادامه دهد.

 

با تمام این تفاسیر هیچ چیزی هنوز به صورت رسمی در این زمینه اعلام نشده است و لذا باید منتظر ماند و دید که آیا این شایعات پر رنگ سرانجام به حقیقت تبدیل خواهد شد یا خیر؟!

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر:   سفیر افلاک        حرف لر


» نظر