سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینما با مخاطب جان می گیرد و بدون آن می میرد/ استاندار نیم نگاهی

مدیر سینمای استقلال خرم آباد گفت: سینما که یک سرمایه فرهنگی است متاسفانه با بی مهری برخی مسئولین مواجه شده است.

سینما با مخاطب جان می گیرد و بدون آن می میرد/ استاندار نیم نگاهی هم به وضعیت سینماها داشته باشد

محمد رضا کرم الهی؛ مدیر سینمای استقلال خرم آباد در گفت و گو با سفیر افلاکبا بیان اینکه سینما استقلال خرم آباد تنها سینمای فعال مرکز استان محسوب می شود گفت: در دو سال اخیر سینماها رشد قابل قبولی داشته اند اما تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

 

وی با انتقاد از اینکه سینما از برنامه تفریحی بسیاری از خانواده ها حذف شده افزود: علاوه بر خانواده ها این سرمایه فرهنگی گاه با بی مهری مسئولین نیز مواجه است.

 

مدیر سینمای استقلال خرم آباد ادامه داد: در طی سال های گذشته تنها واحد فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش و پرورش هر از چند گاهی بسته به موضوع فیلم در حال اکران سینما را حمایت کرده اند و بقیه نهادها و نهادهای دولتی متاسفانه نسبت به این موضوع کم توجهی کرده اند.

 

کرم الهی با بیان اینکه سینما به حمایت مردمی و حمایت دولتی نیاز دارد تصریح کرد: جا دارد از زحمات استاندار زحمتکش و خدوم لرستان که الحق والانصاف دوندگی زیادی هم در همه عرصه ها داشته اند؛ نیم نگاهی هم به موضوع سینما داشته باشند.

 

وی گفت: استاندار لرستان می تواند برای برون رفت از رکود سینماها، سازمان های دولتی را مجاب نمایند تا با سانس های ماهانه برای پرسنل خود هم سینمای وطنی را حمایت نمایند و هم از سینما به عنوان سپری کار آمد در مقابل تهاجمات ماهواره ای استفاده نمایند.

 

کرم الهی ادامه داد: سینما با مخاطب جان می گیرد و بدون مخاطب می میرد. امروز سینما با همت خانواده ها تا حدودی از سردی صندلیها خلاص شده اما کافی نیست و بقای سینما همت همگانی را می طلبد و لازم است خانواده ها فرهنگ سینما رفتن را به فرزندان خود بیاموزند.

 

هم اکنون تنها پل ارتباطی ما جهت اطلاع رسانی یک کانال تلگرامی به آدرس https://telegram.me/lorestancinema است که مردم می توانند از برنامه های سینما از این طریق آگاه شوند. به امید  پیشرفت میهن اسلامی مان در تمامی عرصه ها و به امید سرافرازی ملت ایران بخصوص مردم شریف لرستان.

 

منبع خبر: سفیر افلاک      حرف لر


» نظر