سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسیج هم پای دولت در همه جهات حرکت میکند/ بسیج جهانی الگو گرفته ا

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، جمعی از بسیجیان فرماندهان سپاه لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کردند.

بسیج هم پای دولت در همه جهات حرکت می‌کند/ بسیج جهانی الگو گرفته از بسیج ایرانی است

به گزارش سفیر افلاک فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هفته بسیج یادآور شعارهایی است که از زبان شهدای دفاع مقدس جاری می شد و آرزو داشتند راه کربلا به روی همه مردم جهان بازشود و امرروزه ما می بینیم که راهپیمایی عظیم میلیونی در روز اربعین  در سطوح بالای کمی و کیفی برگزارو به یک حرکت و فرهنگ جهانی تبدیل شده است.

 

سردار مرتضی کشکولی اظهار کرد: سپاه لرستان تنها مرکزی بود که با ایجاد سه موکب در مهران، نجف و کربلا کار خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) را انجام دادند.

وی به فرارسیدن هفته بسیج اشاره کرد و بیان داشت: بسیج نشان داده که همواره قادر به انجام هر کاری بوده و کافی است فعل خواستن را صرف کند.

 سردار کشولی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)تصریح کرد: جبهه مقابل ما با انتخابات اخیری که داشتند روز به روز به نابودی و اضمحلال نزدیک شده و دچار یک فروپاشی شده است. شعار نامزد انتخاباتی آمریکا مبنی بر عدم تسلط جهانی قدرت هر چه بیشتر ایران اسلامی را نشان می دهد چرا که می بیند با وجود تمام فشارهایی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی مردم ایران دلاورمردانه ایستادگی کرده و پشتیبان نظام خود هستند.

 

وی با بیان این که بسیج هم وزن دولت در تمام جهات حرکت کرده است بیان داشت: بسیج و سپاه فعالیت های ارزشمندی را در حوزه های مختلف فرهنگی، دفاعی، آموزشی به ملت ارائه داده و همچنان این حرکت ها ادامه دارد.

 

کشکولی تصریح کرد: اصلاح محلات آلوده، ساخت خانه برای محرومین به کمک آستان قدس رضوی، مبارزه با مواد مخدر، محرومیت زدایی دهستان های استان، انجام فعالیت های فرهنگی در حوزه فضای مجازی از جمله اقداماتی است که بسیج در دست انجام دارد.

 

با بیان اینکه بسیج پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) است گفت: شجاعت، ایمان، ولایت پذیری و ایستادگی همگی از ویژگی های بارزاصحاب امام حسین(ع) بود که امروزه این خصوصیت ها در وجود یک بسیجی  متجلی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان نیز در دیدار بسیجیان ضمن مقدس خواندن خدمت 37 ساله بسیج عنوان داشت: بسیج نیاز همیشگی یک کشور است و هیچ نیرویی نمی تواند جایگزین آن شود.

 

آیت اله سید احمد میر عمادی اظهار کرد: دولت های مختلفی بعد از انقلاب بر روی کار آمده و همگی دست نیاز به سوی بسیج دراز کرده و خواهان کمک از آن بوده و هستند.

 

وی گفت: تشکیل بسیج با فرهنگ متعالی، روحیه خدمت گذاری، تفکر انقلابی و سازنده بسیج همراه بوده و بدون تردید یک نعمت بزرگ برای ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب است.

 

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: یک زمانی کشور نیاز به حرکت دفاعی داشت و بسیج به مقابله با دشمن بعثی پرداختو بعد از آن نیاز به حرکت سازندگی داشت بسیج به مقابله با خرابی ها و ویرانی های کشور برخاست؛ سپس کشور نیاز به حرکت علمی داشت بسیج با پرورش افراد نخبه و تقدیم شهدای هسته ای، به مقابله با جهل و نادانی پرداختبعد از آن نیاز به حرکت فرهنگی داشتیم و بسیج به مقابله با جنگ نرم وارد شد و آن را شکست داد و امروزه کشور نیاز به یک حرکت اقتصادی دارد و کارهایی انجام گرفته اما باید بدانیم توفیق در این زمینه به پشتوانه بسیج است.

 آیت اله میرعمادی

وی با ابراز این‌که بسیج جهانی الگو گرفته از بسیج ایرانی است گفت: بسیج یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) است که امام نفس الهی خود را  کالبد بسیج دمیده و آن را جان بخشید و از این رو است که در بسیج چیزی جز عشق و ایمان و اخلاص چیزی موج نمی زند.

 

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته توسط بسیج، تلاش بیشتر این سازمان در عرصه فرهنگی را خواستار شد و افزود: از بسیجیان عزیز می خواهم که در برنامه های فرهنگی و حلقه های صالحین حضور پررنگی داشته باشند و همواره ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار داده و روحیه سازش پذیری نداشته باشند 

 

 منبع خبر :  سفیر افلاک       حرف لر 


» نظر