سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه نجات کشور جذب شدن به آمریکا نیست

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: راه نجات کشور در جذب شدن به آمریکا نیست بلکه راه نجات کشور تکیه بر تفکر بسیجی است.

راه نجات کشور جذب شدن به آمریکا نیست

به گزارش سفیر افلاک، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی؛نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در خرم‌آباد ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) گفت: مراسم قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) از راه دور روز 28صفر در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار می‌شود.

 

وی افزود:مصیبت پیامبر اکرم(ص)،امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) بسیار سنگین است اما بزرگ‌ترین مصیبت برای ما بهره نگرفتن از اخلاق، سیره پیامبر (ص) و منش معصومین(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که امروز امت اسلامی به دلیل فاصله گرفتن از سنت و سیره معصومین دچار مصیبت بزرگی شده است، گفت: گروه داعش به اسم پیامبر(ص) چه ها که نمی کند وبالاترین مصیبت فقدان سنت پیامبر اکرم(ص) است.

 

 آیت الله میرعمادی خاطرنشان کرد: مصیبت بزرگ این است که گروه تروریستی داعش کینه‌توزی خود را در به شهادت رساندن زوار امام حسین (ع) نشان داد.

 

وی تفرقه و اختلاف بین مسلمانان را بزرگترین مصیبت دانست و اظهار داشت:آل سعود در سرزمین وحی حاکم شده که شراب می خورد،به نامحرم دست می دهد،پول،سرمایه و ثروت مسلمانان را  برای حفظ  خود به جیب آمریکا می‌ریزد و مصیبت بزرگ تر این که امت اسلامی گرفتار یک گروه متحجر به نام وهابیت شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به‌فرمان امام خمینی (ره) در سال 58، بیان کرد: بسیج یک تفکر انقلابی و جهادی است، در هرکجای دنیا تفکر بسیجی به وجود بیاید تأثیرگذار و تحول‌آفرین است.

 

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: امروز تفکر بسیجی در عراق به اسم حشد الشعبی، در لبنان به اسم حزب‌الله، در یمن به‌عنوان نیروهای انقلابی مبارز و در بحرین به‌عنوان جوانان مؤمن و انقلابی شکل‌گرفته است.

 

وی با بیان این که تفکر بسیجی آزادی‌بخش، نجات‌دهنده و مقدساست که مرز جغرافیایی نمی‌شناسد،گفت:بسیجی پاسدار مکتب امام (ره) و آرمان‌های والای شهیدان و منویات مقام معظم رهبری است؛تفکر بسیجی ضامن بقا و استمرار انقلاب اسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: تفکر بسیجی گره‌گشاست و هرکجا کار نظام اسلامی در این 37 سال گره‌خورده به دستان قدرتمند بسیج بازشده است؛ تفکر بسیجی هرکجا شکل گرفت نماد عزت و قدرت است بنابراین ما باید تفکر بسیجی را رواج دهیم.

 

آیت الله میرعمادی با اشاره به این که فتنه 88 و قائله‌های مختلف به دلیل فاصله گرفتن از تفکر بسیجی رخ داد، ابراز کرد: تفکر بسیجی به معنای استقامت، شجاعت، شهامت، غیرت،عزت، دیانت، پاکی و طهارت است.

 

وی رمز تداوم انقلاب اسلامی را تفکر بسیجی دانست و اظهار داشت:عده‌ای به‌جای  ایستادگی در مقابل آمریکا، مجذوب آمریکا شده‌اند و نمی‌فهمند؛هرچه رهبری می‌فرماید مجذوب شده اید نمی فهمند که راه نجات کشور در جذب شدن به آمریکا نیست بلکه راه نجات کشور تکیه بر تفکر بسیجی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: دل‌خوش کرده بودیم اگر مذاکره صورت گیرد، آمریکا تحریم‌ها را برمی‌دارد اما مجلس نمایندگان آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را تا10سال دیگر تمدید کرد.

 

آیت الله میرعمادی به هشدار رهبرمعظم انقلاب در جمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: رئیس‌جمهور آمریکا بداند اگر مصوبه نمایندگان مجلس آمریکا را تائید کند با عکس‌العمل شدید ملت ایران روبه‌رو خواهد شد.

 

وی بااشاره به دهم آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس،گفت: امروز نمایندگان ما باید با شجاعت در برابر نمایندگان آمریکا که موضع‌گیری می‌کنند ایستادگی کنند،مردم از مجلس و نمایندگان انتظار دارند کلان سیاست‌ها را در نظر بگیرند بنابراین مجلس و رئیس مجلس نباید به خاطر لغو یک سخنرانی موضع‌گیری کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت:آن نماینده‌ای که برای لغو یک سخنرانی موضع گیری می‌کند چقدر برای  حل مشکلات مردم کار کرده است؟

 

از مسائل اصلی منحرف نشوید، درد ما چیز دیگری است و امروز مجلس نیازمند به نمایندگانی است که در برابر استکبار بایستند و به مردم خدمت کند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع خبر: سفیرافلاک            حرف لر 


» نظر