سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسئولان جلوی ارائه تخفیف های نابه جا را بگیرند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: متاسفانه گاهی اوقات شاهد تبعیض در دریافت مالیات هستیم و برای برخی از افراد امکان فرار مالیاتی وجود داشته که باید از آن جلوگیری شود.

مسئولان جلوی ارائه تخفیف های نابه جا را بگیرند/لزوم موضع گیری  قاطع دولت در برابر زیاده خواهی های آمریکا

به گزارش سفیر افلاک آیت الله سید احمد میر عمادی خطیب جمعه این هفته مردم خرم آباد گفت: عدالت مالیاتی بدین معناست که کسانی که درآمد و هزینه یکسانی دارند از آنان مالیات برابر دریافت شود، اما کسانی که درآمد و هزینه هایشان متفاوت است باید مالیات بیشتری از آنان اخذ شود.

 

وی عنوان کرد: تبعیض در دریافت مالیات ضربه بزرگی به اقتصاد کشور وارد می کند و باید این مهم مد نظر مسئولان قرار گیرد.

 

امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: متاسفانه گاهی اوقات شاهد تبعیض در دریافت مالیات هستیم و برای برخی از افراد امکان فرار مالیاتی وجود داشته که باید از آن جلوگیری شود.

 

آیت الله میرعمادی بیان کرد: اگر امروز می خواهیم اقتصادمان را بر اساس ظرفیت های درونی اداره کنیم لازمه آن اخذ مالیات است، گرفتن مالیات باید متناسب با توان مالی افراد باشد و پرداخت مالیات به تناسب درامد آنها باشد.

 

وی گفت: متاسفانه گاهی اوقات به دلخواه برخی از افراد مشمول تخفیفات در پرداخت مالیات می شوند که تخفیف های نابه جا ضربه بزرگی به اقتصاد و کشور وارد می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به ارائه تخفیفات نابه جای شهری به برخی از افراد، گفت: به شورای شهر و شهرداری اعلام می کنم، برخی از پرونده ها را دوباره بررسی کنید و نگذارید اقدام به رسانه ای کردن آنها کنیم.

 

آیت الله میرعمادی ادامه داد: چرا به برخی از افراد تخفیف دلخواه داده می شود و در مقابل کسی که یک خانه کوچک دارد باید مالیات و عوارض خود را به صورت کامل به شهرداری و سایر ارگان ها پرداخت کند، اما برخی از افراد باید 10 ها میلیون تومان تخفیف بگیرند؟

 

وی افزود: شهرداری و شورای شهر باید برخی از پرونده ها را دوباره بازنگری کنند، تخفیف های بیجا زمینه فساد، رشوه و سوء استفاده از مدیریت ها را فراهم کرده است.

 

امام جمعه خرم آباد گفت: باید جلوی تخفیف های مالیاتی و عوارض کذایی گرفته شود، این موضوعات باید اصلاح شوند و رسانه ها مسئول هستند که این پرونده ها را اعلام کنند.

 

آیت الله میرعمادی در ادامه با اشاره روز نیروی دریایی، بیان کرد: هفتم آذر روز نیروی دریایی است، ملت ایران نقش نیروی دریایی را در دوران دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد، مقاومت 34 روزه تک آوران نیروی دریایی در خرمشهر در ذهن مردم ثبت شده است.

 

وی عنوان کرد: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس ایثار و جهاد در خورد توجهی از خود نشان داده و در آن دوران این نیرو جلوی تجاوزات دریایی دشمن را گرفت.

 

این مسئول افزود: اکنون تامین امنیت دریایی، ایستادگی در برابر دزدان دریایی و حفاظت از منابع جمهوری اسلامی ایران از وظایف نیروی دریایی است، با وجود اینکه شناورهای بزرگ آمریکا، اروپا و سایر کشورها در خلیج فارس حاضر هستند اما نمی توانند هیچگونه اقدامی انجام دهند و حتی از نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران درخواست کمک کرده که این موضوع نشان از توان و قدرت این نیرو دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با اشاره به نقش ویژه دانشجویان، گفت: امروز دانشجویان با سلاح علم و تقوا خود نقش ویژه ای در نظام جمهوری اسلامی دارند و اکنون در هر زمینه ای متخصص لازم را در اختیار داریم.

 

آیت الله میرعمادی افزود: دانشجویان یکی از مهمترین اقشاری هستند که منویات رهبر انقلاب را به جد دنبال و مطالبه می کنند، اکنون برخورد با افراد دریافت کننده حقوق های نجومی به عنوان یکی از مهمترین مطالبات رهبر انقلاب، مردم و قشر دانشجوست، چرا هنوز شاهد برخورد و اقدام ویژه ای از سوی دولت و دستگاه قضایی با مدیران نجومی نیستیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: در هفته های اخیر شاهد برخورد دو قطار در کشور و از دست دادن بیش از 50 نفر از هخم وطنانمان بر اثر این حادثه بودیم، باید جلوی بی تدبیری گرفته شده و مقصران به سرعت شناسایی شده و معرفی و به مجازات شوند.

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به تمدید 10 ساله تحریم های کشورمان توسط مجلس آمریکا،گفت: مجلس آمریکا اقدام به تمدید 10 ساه تحریم های کشورمان کرده، به همین دلیل مردم از دولت، مجلس و دستگاه قضایی می خواهند در برابر زیادی خواهی های آمریکا موضع گیری قاطع و محکمی از خود نشان دهند.

 

همچنین آیت الله میر عمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به ارتحال آیت الله شاهرخی، به بیان ویژگی های این عالم و مجاهدت های ایشان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پرداخت.

 

 

انتهای پیام/

منبع : سفیر افلاک        حرف لر 


» نظر