سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آزاد راه خرم زال مسدود شد/احتمال طغیان کشکان وجود دارد

فرماندار پلدختر گفت:به دلیل بارندگی شدید،آزاد راه خرم زال مسدود شد و بارندگی ها همچنان با میزان بیشتری نسبت روز گذشته در پلدختر ادامه دارد.

آزاد راه خرم زال مسدود شد/احتمال طغیان کشکان وجود دارد

به گزارش سفیر افلاک،نعمت الله دستیاری فرماندار پلدختر در گفتگو با خبرنگار بیان روز با اشاره به شدت گرفتن بارندگی ها در پلدختر اظهار داشت:تا ساعت 7صبح امروز پلدختر با 46میلی متر بارندگی پس از دورود از نقاط پرباران استان است.

 

وی با اشاره به اینکه بارندگی همچنان در پلدختر ادامه دارد بیان کرد:به دلیل بارندگی،از ساعت 4بامداد امروزبه دلیل ریزی کوه، آزاد راه پل زال - خرم آباد در حد فاصل کیلومتر 10 مسدود است.

 

فرماندار پلدختر ادامه داد:تلاش عوامل امدادی ،اجرایی و راهداری برای بازگشایی این مسیر و پاکسازی معابر پلدختر و معمولان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد:رانندگان وسائل نقلیه می توانند از مسیر پل زال-خرم آباد –پلدختر به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

 

دستیاری با قدردانی از شهرداران پلدختر ومعمولان اظهار داشت:دستگاه های خدمات رسان ،امدادی وانتظامی از شب گذشته تا امروز صبح مشغول کار بودند.

 

وی بیان کرد:با توجه به تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده و حضور به موقع نیروها در نقاط مختلف شهرستان،تاکنون مشکل خاصی نداشته ایم.

 

نماینده عالی دولت در پلدختر با اشاره به بارندگی یک نواختی که در استان وجود دارد اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان پلدختر به عنوان خروجی آب های سطحی لرستان قرار دارد،کلیه دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران ،در صورت طغیان کشکان آمادگی لازم را دارند.

 

منبع : سفیر افلاک       حرف لر


» نظر