سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده نادرست 5 درصد از کاربران ایرانی از شبکههای اجتماعی/با فی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیانه اینکه حدود 5 درصد از کاربران ایرانی استفاده نادرستی از شبکه‌های اجتماعی دارند، گفت:با فیلتر کردن مشکلی برطرف نمی‌شود و ما باید بدنبال فرهنگ سازی و ایجاد شبکه اجتماعی بومی باشیم.

 

استفاده نادرست 5 درصد از کاربران ایرانی از شبکه‌های اجتماعی/با فیلتر کردن مشکلی برطرف نمی‌شود

 

 

 

 محمود واعظی ظهر امروز در حاشیه شورای اداری استان لرستان در جمع خبرنگاران به بحث فیلتر کردن شبکه های اجتماعی اشاره نمود و بیان کرد: اینکه ما بخواهیم شبکه‌ای را فیلتر کنیم ،یقینا با فیلتر کردن مشکلی برطرف نمی‌شود چرا که حدود 300 شبکه اجتماعی وجود دارد  و ما اگر یک شبکه را فیلتر کنیم کاربران از شبکه دیگری استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سیاست دولت فیلترکردن شبکه های اجتماعی نیست، افزود: آنچه که باید انجام شود، اول از همه فرهنگ سازی در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی است تا کاربران استفاده درستی داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:موضوع دوم و مهم دیگر این است که ما باید شبکه اجتماعی بومی در داخل کشور داشته باشیم که خوشبختانه دانشگاه‌های ما در این زمینه پای کار آمدند و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استقبال خوبی از این حضور داشته اند.

وی خاطرنشان کرد : در حال حاضر مردم ایران از شبکه های اجتماعی استفاده‌های بسیار خوبی می‌کنند و ما شاهد فعالیت های خوب و مذهبی از طریق این شبکه‌ها هستیم.

واعظی عنوان داشت: در این بین حدود 3 تا 5 درصد کاربران ایرانی نیز استفاده نادرستی از شبکه‌های اجتماعی دارند.

وی یادآور شد: برای اینکه استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی کاهش یابد دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی باید برای آگاهی دادن به کاربران برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: سفیر افلاک       حرف لر 


» نظر