سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلاش خیبریها برای جایگاه تک رقمی در دیدار با نفت مسجد سلیمان

تیم خیبر خرم‌آباد در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان خواهد رفت.

 تلاش خیبری‌ها برای جایگاه تک رقمی در دیدار با نفت مسجد سلیمان

به گزارش سفیر افلاک خیبری ها در هفته سی و هفتم و ما قبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور، سه شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه از ساعت 17:00 در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به دیدار نفت این شهر خواهد رفت.

مصاف خیبر خرم آباد و نفت مسجدسلیمان درحالی برگزار می‌شود که نماینده لرستان در صورت کسب یک نتیجه خوب در این دیدار امیدوار به کسب  رتبه تک رقمی در جدول خواهد شد.

تیم خیبر که عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ یک کشور داشته، به دنبال کسب یک نتیجه مطلوب برابر این تیم است تا بتوانند لیگ را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند تا در نخستین حضور خود در لیگ دسته اول به یک شگفتی تبدیل شود.

خیبری ها که در بازی هفته گذشته خود توانستند در خانه تیم ایرانجوان بوشهر را با نتیجه دو بر یک شکست دهند و یک پله در جدول صعود کنند. نماینده خرم آباد در لیگ دسته اول فوتبال کشور در صورت پیروزی در این بازی نیز می توانند حداقل یک پله دیگر  به بالای جدول بیایند و بالاتر از تیم نفت مسجد سلیمان در جدول قرار بگیرند.

اما از سوی دیگر این میدان تیم نفت که در بازی هفته گذشته خود در خارج از خانه با نتیجه ای عجیب و دور ازذهن با دو گل مغلوب آلومینیوم هرمزگان قعر جدولی شد روند نسبتاً خوبی را در لیگ یک داشته است و اغلب در میانه جدول قرار گرفته است.

نفتی ها که در پنج بازی آخر خود 2 تساوی و 3 شکست را تجربه کرده است که 2 بازی از پنج بازی آنها در خانه بوده که در هفته سی و سوم دو بر یک مغلوب ماشین سازی تبریز شدند و در هفته سی و پنجم با نتیجه یک بر یک در برابر گل گهر سیرجان به تساوی رسیدند.

ولی در خرم آباد خیبری ها در پنج بازی آخر خود توانستند 3برد، 1 تساوی و 1 شکست را به دست آورند که 2 بازی آنها در خارج از خانه بوده که در هفته سی و سوم به تساوی بدون گل در برابر شهرداری اردبیل رسیدند و دیگری در هفته سی و پنجم با نتیجه پنج بر دو مغلوب فجر سپاسی شدند.

نفت مسجد سلیمان با 47 امتیاز در رده دهم و خیبر خرم آباد با 46 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند و همچنین دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

*امیرحسین مرادی

 

انتهای پیام/

منبع خبر:سفیر افلاک


» نظر