سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیشترین تمایل فراکسیون های مجلس به ریاست لاریجانی است/زاگرس نشین

منتخب مردم پلدختر ومعمولان در مجلس دهم گفت:تمایل بیشتر فراکسیون های مجلس به علی لاریجانی برای ریاست مجلس دهم است.

بیشترین تمایل فراکسیون های مجلس به ریاست لاریجانی است/زاگرس نشینان در مجلس دهم متحدتر می شوند

به گزارش سفیر افلاک ،سید حمید رضا کاظمی منتخب مردم پلدختر ومعمولان در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار بیان روز با تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه  اظهار داشت:حرف هایی که بیشتر شنیده می شود و در جلساتی که فراکسیون های مختلف مجلس می گیرند تمایل بیشتر به ریاست لاریجانی در مجلس دهم است.

 

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون منتخبین مردم در حوزه زاگرس عنوان کرد:فراکسیون منتخبین مردم در حوزه زاگرس با عنوان فراکسیون توسعه،آبادانی زاگرس نوین تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد:در این فراکسیون ،نمایندگان استان های کردستان،ایلام،فارس،بوشهر،همدان،خوزستان،کرمانشاه،چهارمحال بختیاری و لرستان حضور دارند.

 

کاظمی عنوان کرد:بررسی مسائل ومشکلات اقتصادی ،اشتغالزایی و تامین معیشت مردم در این استان ها در اولویت کاری این فراکسیون است.

 

وی اضافه کرد:با آغاز به کار رسمی مجلس دهم بر اساس نظر اعضای فراکسیون مهلتی را برای برگزاری جلسات فراکسیون مشخص می کنیم.

 

منتخب مردم پلدختر ومعمولان در مجلس یادآور شد:فراکسیون زاگرس نوین در زمان شروع به کار رسمی مجلس ،مسائلی را که مطرح می شود بر اساس ظرفیت های توسعه ای مناطق بومی سازی می کند و ارائه برنامه می دهد.

 

وی با اشاره به عقب ماندگی ومحرومیت های عمیق لرستان خصوصا حوزه انتخابیه پلدختر ومعمولان عنوان کرد:یا همکاری سایر نمایندگان استان در مجلس و توکل برخدا سعی خواهیم کرد آنچه شایسته مردم در این استان و شهرستان را انجام دهیم و کمی از درد های منطقه را تسکین دهیم.

 

کاظمی با اشاره به دیدار های متعددی که با نوبخت معاون رئیس جمهور وبرخی از وزرای دولت داشته تصریح کرد:تا کنون با وزرای صنعت معدن تجارت،اقتصاد،رئیس کل بانک مرکزی،وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی  و برخی از معاونین وزرا دیدارهایی داشته ایم.

 

منتخب مردم پلدختر و معمولان در مجلس ادامه داد:این دیدارها  مقدمه ای برای دیدارهایی که به صورت انفرادی یا با مجمع نمایندگان استان برای پیگیری امورات با وزرا جلساتی در آینده خواهیم داشت.

 

 وی خاطر نشان کرد: در این روزها وزرا و مسئولان ارشد دولتی از این فرصت استفاده می کنند و با دعوت از منتخبیان مردم در مجلس دهم  برای تببن برنامه های کاری خود و لزوم ارتقا تعامل مجلس و دولت جلساتی برگزار می کنند.

 

وی اضافه کرد:امیدواریم این جلسات و نشست ها در آینده باعث خیر وبرکت و ایجاد توسعه برای مناطق محروم کشور همچون لرستان وپلدختر شود.

 

کاظمی خاطر نشان کرد:از مردم حوزه انتخابیه ام پلدختر ومعمولان تقاضا دارم که برای منتخب خود در مجلس دعا کنند تا با مشارکت هم بتوانیم پلدختری آباد و توسعه یافته را بسازیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع خبر:سفیر افلاک


» نظر