سفارش تبلیغ
صبا ویژن

700 نفر از مردم شهرستان سپیدشت ویزیت رایگان شدند

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان گفت: در بیمارستان ثابت تخصصی که برای مدت یک روز در سپیدشت برگزار شد؛ 2 هزار و 100 خدمت بهداشتی درمانی رایگان به مردم ارائه شد.

700 نفر از مردم شهرستان سپیدشت ویزیت رایگان شدند

سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی استان از برپایی بیمارستان ثابت تخصصی در شهرستان سپیدشت بهسفیر افلاک خبر داد و گفت: در راستای گرامیداشت مقام والای 10 هزار شهید عشایر کشور با محوریت شهید شاخص سال بسیج عشایری " قاسم مدهنی" بیمارستان ثابت یک روزه در بخش پاپی به محوریت شهرستان سپیددشت برگزار شد.

 

 وی گفت: در این بیمارستان؛ اعضای متخصص عضو بسیج جامعه پزشکی استان که خود از طلایه داران عرصه های ایثار و شهادت هستند اقدام به ارائه خدمات بهدشتی درمانی به اهالی این منطقه کردند.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات ارائه شده دراین بیمارستان گفت: متخصص جراحی، مغزواعصاب، زنان و زایمان، جراح عمومی، اطفال، عفونی، داخلی، قلب و عروق و دندان پزشک بنا بر نیازسنجی صورت گرفته به منطقه اعزام شد.

 

شمس بیرانوند خدمات ارائه شده در این بیمارستان ثابت را بیش از 2 هزار خدمت عنوان کرد و بیان داشت: 700 نفر از اهالی منطقه تحت ویزیت رایگان قرار گرفتند و 2 هزار و 100 نوع خدمت متنوع بهدشتی درمانی رایگان نیز به مردم مناطق بخش پاپی ارائه شد.

 

وی در پایان گفت: تیم های پزشکی توسط فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل"سردار کشکولی" و جانشین فرماندهی" سردار توکلی" بدرقه و مشایعت شدند. 

 سفیر افلاک


» نظر