سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سفرتان به خرمآباد حتماً از محلههای فقر نشین بازدید کنید

یکی از اساتید دانشگاه‌های لرستان در پی سفر وزیر محترم کشور به لرستان طی نامه‌ای سرگشاده خواستار حضور او در محله های فقیر نشین خرم‌آباد و توجه به اوضاع اقتصادی آنان شده است.

در سفرتان به خرم‌آباد حتماً از محله‌های فقر نشین بازدید کنید

به گزارش سفیر افلاک؛ علی مصطفی نژاد که نگاه متفاوت اما مهربانی به رویدا دهای استان و کشور دارد و از قلم شیوایی برای نوشتن آنها بهره‌مند است، که سالیان در اندیشه‌ی اتحاد و یکپارچگی جهان اسلام قلم زد، پیگیری فراوانی نمود و اندیشه هایش مورد توجه علما و مسولین نیز قرار گرفت، اینک از درد بیکاری هم دیاران خویش می نالد و در آستانه سفر وزیر کشور برای او نامه سر گشاده ارسال کرده است.

 جناب آقای رحمانی فضلی وزیر محترم کشور

با سلام و ادب و احترام      

هرگاه می شنویم از پایتخت مسئولی، مقامی و یا وزیری  به سوی این دیار می‌آید در اندیشه فرو می‌رویم که آیا این بار گره‌ای برای بهبود زندگی و معیشت مردمان دیارم گشوده خواهد شد!

         جناب آقای وزیر باید بپذیریم که این انقلاب ثمرات ارزشمندی داشته است و چنانچه انقلاب نمی‌شد شاید این گونه کویرستان‌های کشور گلستان نمی‌شدند.

 جناب آقای وزیر بیکاری در زاگرس و لرستان به بی نهایت خود رسیده، چاره ای بیندیشید، یا ما هرکه را می بینیم بیکاراست یا همه بیکارند !! چند رور پیش در محله ای پر جمعیت از خرم آباد بودم، خود پرورش یافته ی آنجا هستم.

 هندوانه فروشی دیدم که جار می زد هندوانه‌ای هزار تومان، دنبالش کردم، چند کوچه هم پی او رفتم، کسی حتی ندیدم هندوانه ای هزار تومانی بخرد!!

 جناب آقای وزیر 

 آه و ناله های زاگرس نشینان را در یابید. حال که پانصد کیلومتر را به خاطر مردم ما راه پیموده اید از شما می‌خواهیم به دور از تشریفات‌، اطلاع رسانی و هماهنگی سری به محله های پرجمعیت شهر خرم آباد و مرکز لرستان بزنید‌.

 مردمان بی کار، کم بضاعت اما مهربان گل سفید، پشت بازار، پشته، کوی علی آباد خرسند می‌شوند وزیر کشور خود را بی هیاهو و به آرامی و در آسایش ببینند.

 ما اسدآبادی را به نیابتتان چند روز پیش گشته ایم.

 شک ندارم  این گونه، این سفر برایتان ماندگار تر خواهد ماند.

جناب آقای وزیر 

 درد مشترک زاگرس را بایست از زبان کسانی شنید که سالیان دل سوخته و درد دانسته دیار خویشند. من اینان را خوب می شناسم

 

با احترام 

علی مصطفی نژاد

منبع خبر:سفیر افلاک


» نظر