سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت کمباین بهینهسازی شده توسط جوان نخبه الشتری/ مسئولین حمایت ک

یک جوان نخبه الشتری اقدام به ساخت یک دستگاه کمباین با ویژگی‌های منحصربفرد کرده و می‌گوید: تمام قطعات این کمباین طراحی بومی و کاملاً جدید است و کارایی آن در بخش کشاورزی به طور چشم‌گیری ارتقاء یافته و هزینه خرید آن نسبت به آنچه در بازار موجود می‌باشد، به کمتر از نصف کاهش یافته است.

ساخت کمباین بهینه‌سازی شده توسط جوان نخبه الشتری/ مسئولین حمایت کنند

ادامه مطلب...

» نظر

قیمت هایی بلندتر از شب یلدا/افزایش قیمت ها در برابر کاهش قدرت خر

این روزها تب و تاب خاصی در بازار وجود دارد، شب یلدا چند روز دیگر از راه می رسد و قیمت ها بسیار بلندتر از شب یلدا در حال افزایش هستند و این در حالیست که در برابر این افزایش قیمت ها مردم قدرت خرید ندارند.

قیمت هایی بلندتر از شب یلدا/افزایش قیمت ها در برابر کاهش قدرت خرید مردم

ادامه مطلب...

» نظر

سایه مرگ بر جنگل ها و مراتع لرستان/ وقتی سودجویان به جنگل ها و م

متاسفانه در سال های گذشته روند تغییر کاربری اراضی جنگلی و مرتعی استان و همچنین تبدیل آنها به زمین های کشاورزی شدت یافته و اکنون این اقدام به معضلی اساسی برای استان لرستان تبدیل شده است.

سایه مرگ بر جنگل ها و مراتع لرستان/ وقتی سودجویان به جنگل ها و مراتع نیز رحم نمی کنند/ سهم مدیران دستگاه های متولی چیست؟

ادامه مطلب...

» نظر

زخم التیام نیافته فتنه فرهنگی لرستان/ عزل مدیرکل ارشاد لرستان در

یست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان را باید روز بی تدبیری فرهنگی در لرستان نامگذاری کرد زیرا در پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در این جشنواره تئاتر موهن وجنجالی اکران شد که دشمنان نظام را خوشحال و خانواده های معظم شهدا را نگران کرد.

زخم التیام نیافته فتنه فرهنگی لرستان/ عزل مدیرکل ارشاد لرستان در حاله ای از ابهام قرار گرفت؟!/صالحی وزیر ارشاد،فرهنگ لرستان را تعیین تکلیف کند

ادامه مطلب...

» نظر

سفر چند باره وزیر کشور به خرم آباد

برخی از منابع خبری از سفر چند باره وزیر کشور به استان لرستان در هفته جاری خبر می دهند.

سفر چند باره وزیر کشور به خرم آباد

ادامه مطلب...

» نظر
   1   2   3   4      >